Restaurantul Al Condominio, situat în inima orașului Verona, a lansat o inițiativă inedită pentru a încuraja interacțiunea umană și conversațiile față în față între clienți. Proprietarul Angelo Lella oferă o sticlă de vin gratuită oricărui client care acceptă să lase telefonul mobil la intrare, într-o cutie sub cheie, pe durata mesei.
Această politică a fost concepută pentru a combate dependența de tehnologie și pentru a promova o atmosferă de destindere și socializare. "Tehnologia devine o problemă. Nu este nevoie să te uiţi la telefon la fiecare cinci secunde, dar pentru mulţi oameni este ca un drog... În acest fel au ocazia să o lase deoparte şi să bea un vin bun", a explicat Lella.
Reacția clienților a fost extrem de pozitivă, cu aproximativ 90% dintre aceștia alegând să participe la această formă de "detoxifiere" digitală. În plus, clienții sunt încurajați să scrie o recenzie despre experiența lor culinară, iar cea mai bună recenzie este răsplătită cu o masă gratuită la următoarea vizită.
Citește și:
Arde restaurantul lui Pescobar din Snagov. Flăcările au cuprins peste 500 de metri pătrați
De la ce a izbucnit incendiul la restaurantul lui Pescobar din Snagov
Al Condominio este primul restaurant din regiunea Veneto care adoptă o astfel de măsură, însă nu este singurul din Italia care încurajează clienții să se deconecteze de la tehnologie în timpul mesei, alte restaurante oferind vouchere sau alte beneficii pentru un comportament similar.