Termeni si Conditii

Actualizat 10 Martie 2020

Politica de confidențialitate & prelucrare a datelor

Data ultimei modificări: 10.03.2020

  1. Scopul acestei politici

Pe scurt: te afli pe un site administrat de Internetcorp SRL. Noi avem in portofoliu mai multe site-uri de care ne ocupăm și prin Politica asta vrem să îți spunem ce fel de date colectăm de la tine, de ce o facem, care e impactul asupra ta, ce drepturi ai și cum le poți exercita.

Această Politică de confidențialitate & prelucrare a datelor personale (denumită in continuare ” Politica”) are scopul de a vă informa despre modul in care Internetcorp SRL, cunoscută sub brandul generic ” Internetcorp” (la care vom putea face referire și prin ”noi”, ”Organizația” sau ”intreprinderea”) tratează confidențialitatea datelor pe care le colectează și atunci când ni le furnizați prin folosirea acestui site, incluzând orice fel de date pe care ni le veți da atunci când, de exemplu, vă abonați la newsletter-ul nostru, participați la una din promoțiile noastre sau achiziționați un produs sau un serviciu.

Internetcorp administrează mai multe site-uri (denumite in continuare in mod individual “ Site-ul” și in mod colectiv ” Site-urile”), iar această Politică se aplică la nivel tuturor site-urilor din portofoliu, respectiv:

precum și subdomeniilor, domeniilor afiliate și paginilor/profilelor de pe rețelele de socializare ( Linkedin, Facebook, Instagram). O listă completă poți găsi mai jos, iar aceasta va fi in permanență actualizată in conformitate cu ultimele modificări.

Brand

Website

Facebook

Instagram

LinkedIn

Wall-street

https://www.wall-street.ro/

https://www.facebook.com/WallStreetRo

 

https://www.linkedin.com/company/wall-street-ro/

Start-up.ro

https://start-up.ro/

https://www.facebook.com/startupro/

https://www.instagram.com/start_up_ro/

https://www.linkedin.com/company/startupro/

9AM.ro

https://www.9am.ro/  

https://www.facebook.com/9AM.ro/

 

https://www.linkedin.com/company/9am-ro

Kudika

https://www.kudika.ro/

https://www.facebook.com/www.kudika.ro/

https://www.instagram.com/kudika.ro/

 

Garbo

https://www.garbo.ro/

https://www.facebook.com/Garbo.ro/

https://www.instagram.com/garbo.ro/

 

Biztool

https://biztool.ro/

https://www.facebook.com/biztool.ro/

https://www.instagram.com/biztool.ro/

https://www.linkedin.com/company/biztool-ro/

Urbo.ro

http://urbo.ro/

https://www.facebook.com/Urbo.ro/

 

 

Retail.ro

http://www.retail.ro/

https://www.facebook.com/retail.ro/

 

 

ic.events

https://ic.events/

 

 

virtual.ic.events

https://virtual.ic.events/

 

 

 

Site-urile noastre nu sunt destinate copiilor sub 16 ani, nu colectăm și nu ne dorim să colectăm in mod conștient date referitoare la copii. Pentru acest lucru depunem toate diligențele necesare pentru a verifica, in mod rezonabil, că persoana care ne furnizează datele nu este un copil, conform termenilor definiți mai sus – răspunderea pentru orice fel de informație care ne este furnizată cu eludarea acestor dispoziții fiind in totalitate a persoanei care ne transmite aceste date.

Este important să citiți această politică împreună cu toate notificările privind prelucrarea & confidențialitatea datelor pe care le vom furniza cu diferite ocazii când vă colectăm sau prelucrăm datele personale pentru ca a fi in permanență pe deplin informat de ce și cum folosim aceste date. Această politică vine ca o adăugire la celelalte notificări și nu are intenția de a le elimina.

  1. Cine suntem?

Mai jos găsiți și datele noastre de identificare:

Denumire:

Internetcorp SRL

Sediul social:

Bucuresti, Str. Putul lui Zamfir nr. 28, Sector 1

Număr registrul comerțului:

J40/8379/2005

Cod unic identificare:

17562895, atribut fiscal RO

e-mail:

[email protected]  

in măsură in care aveți nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru tine și modul in care asigurăm confidențialitatea acestor date, ne puteți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.

  1. Drepturi de autor

Compania in calitate de autor, proprietar, administrator ale Site-urilor colectează și prelucrează datele personale aparținând persoanelor care accesează Site-urile, in conformitate cu prevederile legale in materie de prelucrare a datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Prin această politică, vă spunem ce informații colectăm despre dumneavoastră in calitate de utilizator al Site-ului (denumit in continuare " Utilizatorul"), modul in care le utilizăm (prelucrăm), precum și opțiunile pe care le aveți cu privire la aceste date.

Această Politică are aplicabilitate asupra tuturor dispozitivelor utilizate in scopul accesării Site-urilor, cum ar fi, dar fără a se limita la dispozitive de tip smartphone și tabletă, laptop, smartwatch, precum și orice alt dispozitiv cu o conexiune la internet care permite accesarea de la distanță a Site-ului. Compania deține toate drepturile de autor asupra intregului conținut pe care Compania îl postează pe Site-uri, persoanele care accesează Site-ul neavând niciun drept asupra conținutului, incluzând, fără limitare, reproducere, copiere, distribuire, modificare etc.

in cazul in care nu sunteți de acord cu termenii și condițiile legate de utilizarea acestora (expuse in acest document din punct de vedere al protecției datelor cu caracter personal, dar și in restul documentelor existente pe website din punct de vedere al informațiilor confidențiale, etc.), vă rugăm să nu utilizați Site-urile Internetcorp.

  1. Schimbări la această politică

Această politica a devenit aplicabilă la nivel de Companie la data indicată in partea de sus a acestei pagini web. in măsura in care vom considera necesar, aceasta politică poate suporta modificări ocazionale. Atunci când vom face modificări, politica actualizată va fi publicată pe această pagină, indicând totodată și data de la care ea a devenit aplicabilă. intr-un asemenea caz, va rămâne la latitudinea Companiei dacă va notifica persoanele asupra acestor modificări in alt mod decât simpla afișare pe website, precum si modalitatea in care se va efectua ( e-mail, pop-up, slide bar, announcement etc.).

Vă incurajăm să căutați actualizări și modificări la această politică prin verificarea acestei date atunci când accesați Site-urile noastre și aplicațiile mobile. Vă vom anunța cu privire la orice modificări ale acestei Politici care ar putea afecta semnificativ modul in care utilizăm sau divulgăm informațiile dumneavoastră personale inainte ca schimbarea să devină efectivă prin intermediul unui mesaj de pe acest site, atunci când acest lucru va fi posibil.

  1. Legături către alte site-uri

Site-ul pe care sunteți face parte dintr-un ansamblu care include și paginile de pe rețelele sociale, ața cum le-am menționat in secțiunea de inceput. Chiar dacă noi ne folosim de aceste platforme pentru a intra in legătură cu dumneavoastră și a vă prezenta informații utile sau a vă oferi oportunitatea de a plasa o comandă pentru un produs sau un serviciu, acestea sunt guvernate de propria lor politică de confidențialitate, pe care vă incurajăm să o citiți aici: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn.

Pe Site sau pe paginile rețelelor sociale amintite anterior pot exista link-uri către alte site-uri asupra cărora noi nu avem niciun control, link-urile respective nefiind un indiciu de interdependență/conectivitate cu entitățile respective. in cazul in care vizitați unul dintre aceste site-uri web, vă recomandăm să vă familiarizați cu regulile de utilizare a respectivului site web, politica de confidențialitate și prelucrare a datelor, precum și cu standardele de securitate folosite. Compania nu este responsabilă pentru expresiile și procedurile folosite de operatorii acestor site-uri web, dumneavoastră fiind singurul responsabil pentru transmiterea datelor personale pe aceste site-uri.

  1. Modul de conduită al Utilizatorilor

Pe scurt :: trebuie să aveți o conduită corespunzătoare pe Site-uri, care să nu lezeze celelalte persoane. De asemenea, nu trebuie să folosiți Site-urile in vreun fel care să ne prejudicieze.

Prin accesarea Site-ului, vă obligați să respectați regulile legale in vigoare ale României atunci când utilizați acest Site, să acționați invariabil in conformitate cu bunele moravuri și cu respectivele reguli și să nu distrugeți in niciun fel reputația și drepturile Companiei sau ale altor utilizatori.

    1. Nu veți utiliza Site-ul:
  1. in orice mod care incalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă;
  2. in orice scop care nu este permis de aceste reguli;
  3. in orice mod care incalcă drepturile oricărei persoane sau entități, inclusiv drepturile lor de autor, marca comercială sau alte drepturi de proprietate intelectuală sau alte drepturi private sau contractuale;
  4. pentru a distribui reclame de orice fel sau post sau să comunicați in alt mod orice material sau mesaj fals sau inșelător de orice fel, inclusiv cu privire la concurenți, potențiali concurenți etc. ( includem aici și comentării defăimătorii, review-uri lăsate cu intenția de a crea o imagine negativă, comentarii care nu reflectă realitatea etc.);
  5. in orice mod care, cu intenție sau fără, hărțuiește, amenință sau intimidează orice alt Utilizator sau vizitator;
  6. in orice mod care indiferent dacă este cu intenție sau fără, promovează sau incită la, rasism, violență, ură sau vătămarea fizică sau morală de orice fel;
  7. in orice mod care este abuziv, defăimător, inexact, obscen, jignitor sau explicit sexual;
  8. să postați fotografii, imagini sau video-uri ale unei alte persoane fără permisiunea sa (și dacă este minor, fără permisiunea tutorelui legal al minorului);
  9. să promovați activități ilegale sau in orice fel care să conducă la incurajarea, achiziționarea sau desfășurarea oricărei activități ilicite sau infracționale sau care poate provoca vătămări, suferințe sau neplăceri oricărei persoane;
  10. să accesați, să manipulați, să produeți daune sau să utilizați zone care nu sunt destinate publicului ale sistemelor informatice, serverelor sau echipamentelor companiei sau ale sistemelor de livrare tehnică ale furnizorilor noștri;
  11. să accesați sau să incercați să accesați date ale altor Utilizatori ai Site-urilor sau să pătrundeți, accesați, penetrați oricare dintre măsurile de securitate referitoare la Site-uri sau să sondați, să scanați sau să testați vulnerabilitatea oricărui sistem sau rețea sau să incălcați sau să evitați orice securitate sau măsuri de autentificare;
  12. in orice mod care, intenționat sau nu, duce in eroare sau are drept scop inșelarea altui Utilizator sau vizitator al Site-urilor;
  13. să introduceți orice program malware, virus sau alt program software (vierme) dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea Site-urilor, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, refuzul atacurilor de serviciu (denial of services), bombele de timp, viermii, caii troieni, viruși sau orice alt software sau hardware malefic;
  14. să interferați sau să perturbați (sau să incercați să faceți acest lucru) accesul oricărui Utilizator, gazdă sau rețea, inclusiv, fără limitare, trimiterea unui virus, supraincărcare, flooding, spaming, bombardare prin poștă a serviciilor sau prin scrierea scripturilor creatoare de conținut astfel incât să interfereze sau să creeze o povară nejustificată pentru servicii;
  15. să copiați, să modificați sau să distribuiți conținutul altor Utilizatori fără consimțământul acestora;
  16. in alte scopuri comerciale decât cele permise in mod expres in aceste reguli;
  17. să ocoliți măsurile utilizate pentru a preveni sau restricționa accesul la Site-uri;
  18. să solicitați sau să furnizați servicii ilegale;
  19. să recoltați sau să colectați informații despre alți Utilizatori sau vizitatori fără acordul lor;
  20. să obtineți acces neautorizat la Produse, serverul pe care sunt stocate Produsele sau orice server, computer sau bază de date conectat la Produse;
  21. să falsificați orice antet de pachete TCP / IP sau orice parte din informațiile antetului in orice e-mail sau postare, sau in orice mod să folosiți Site-urile pentru a trimite informații sursă alterată, inșelătoare sau falsă;
  22. să răzuiți, să crawlați sau să păstrați sau să utilizați altfel Site-urile sau orice conținut pentru phishing, spam, trolling sau orice scop (comercial) neautorizat; sau
  23. să promovați sau să sprijiniți sau să solicitați implicarea in orice altă platformă sau cauză politică, religioasă (recunoscută ca organizată sau neorganizată), cult sau sectă de orice fel.
    1. Nu răspundem pentru niciun fel de prejudicii cauzate dumneavoastră in calitate de Utilizator sau oricărui terț ca urmare a indeplinirii de către noi a oricăreia din obligațiilor noastre conform acestor reguli și nici pentru daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a Site-urilor.
    2. Vă obligați să păstrați in condiții de siguranță username-ul și parola aferente contului de pe site, acolo unde este cazul, dumneavoastră fiind singurul responsabil in cazul utilizării frauduloase a acestora de către un terț.

Nu răspundem pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale Site-urilor ( e.g., imposibilitatea accesării oricărui link de pe Site-uri).

  1. Răspunderea

Pe scurt :: sunteți direct răspunzător pentru conținutul pe care îl postați pe Site-uri.

Toate riscurile care v-ar putea afecta in urma utilizării acestui Site sunt in intregime responsabilitatea dumneavoastră și Compania nu este responsabilă pentru acestea. Toate litigiile apărute in legătură cu utilizarea Site-ului vor fi soluționate de instanța competentă material și teritorial din România.

    1. Tot conținutul (text, foto, video etc.) pe care îl postați prin intermediul Site-urilor (cum ar fi recenziile produselor sau comentarii lăsate pe rețelele sociale, inclusiv sub formă video, poză sau mesaj privat), denumit in continuare " Conținutul" este responsabilitatea exclusivă a persoanei care a creat un astfel de conținut.
    2. Deși nu monitorizăm in mod obișnuit conținutul postat de Utilizatori, ne rezervăm dreptul de a face acest lucru și de a elimina conținut care incalcă această Politică (sau legea aplicabilă) despre care suntem conștienți, dar nu avem nicio obligație de a face acest lucru. Depunem eforturi in mod constant pentru a șterge sau elimina aceste mesaje sau comentarii, dar este posibil ca, din cauza timpului scurt, să nu putem acționa cu promptitudine asupra tuturor aspectelor semnalate.
    3. in cazul in care vom fi trași la răspundere pentru conținutul postat de Utilizatori pe Platformă, ne rezervăm dreptul de a ne indrepta împotriva Utilizatorului respectiv pentru o reparare integrală a prejudiciului suferit.
    4. orice utilizare sau dependență de orice conținut sau materiale postate prin intermediul Site-urilor sau obținute de tine prin intermediul Site-urilor este pe propriul dumneavoastră risc. Dacă suntem anunțați de către o terță parte că conținutul pe care îl trimiteți sau îl postați incalcă acești termeni de utilizare sau orice lege aplicabilă, fie printr-o scrisoare, fie in spiritul acestor termeni, ne rezervăm dreptul de a elimina acest conținut din Site-uri fără a vă notifica in prealabil.
    5. Noi nu incurajăm, susținem, reprezentăm sau garantăm in vreun fel acuratețea conținutul sau comunicărilor postate prin intermediul Site-urilor și nici nu sprijinim și/sau ne alăturăm opiniilor exprimate de Utilizatori pe sau in legătură cu Site-urile, aceștia fiind singuri răspunzători pentru conținutul respectiv.

Prin folosirea Site-urilor, ești de acord și accepți că poți fi expus unui conținut care ar putea să fie defăimător, denigrator, inexact sau inadecvat sau, in anumite cazuri, că vor putea exista postări care să inducă in eroare. Noi nu vom fi de nicio manieră responsabili pentru acest conținut, incluzând, dar fără a se limita la erori sau omisiuni sau pentru orice fel de prejudiciu, material sau moral, direct sau indirect care a fost postat, transmis pe e-mail sau rețele de socializare sau făcut in orice alt mod public prin intermediul Site-urilor sau in alt context.

  1. Informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal

Pe scurt :: pentru că prelucrăm date cu caracter personal, avem o serie de obligații față de dumneavoastră. Aici o să găsiți mai multe detalii despre cine suntem, ce facem, ce date colectăm și de unde și ce drepturi aveți.

    1. Cui se aplică această politică?

Potrivit legislației, in calitate de Utilizator al Site-urilor sunteți o persoană beneficiară a serviciilor noastre ( inclusiv prin achiziționarea unor produse fizice, participare la anumite evenimente pe care le organizăm etc.). Indiferent că o faceți personal, prin reprezentant sau că sunteți persoana de contact a unei companii sau persoana aflată intr-o relație de orice fel cu Compania noastră, sunteți o persoană vizată ", adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

Pentru a fi complet transparenți in privința prelucrării de date și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, in orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și dumneavoastră, in calitate de persoana vizată.

    1. Suntem in linie cu reglementările naționale și europene

in cursul activității sale curente, prelucrăm anumite date personale referitoare la clienții, utilizatorii și angajații noștri și ne asumăm rolul de operator de date cu caracter personal in legătură cu prelucrarea acestor date personale.

Atunci când prelucrăm date cu caracter personal, ne desfășurăm activitatea in conformitate cu reglementările legale, in special cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare " Regulamentul general privind protecția datelor" sau " GDPR/RGDP"), precum și a legislației naționale incidente sau a altor prevederi legale.

in conformitate cu dispozițiile mai sus menționate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, prelucrăm și administrăm datele cu caracter personal in scopurile enumerate mai jos, având implementate soluții tehnice, organizatorice și de securitate in linie cu reglementările legale.

Pe parcursul utilizării Site-ului, depunem toate diligențele necesare pentru a păstra confidențialitatea datelor personale transmise de Utilizatori prin intermediul Site-ului, atât direct, cât și indirect.

Politica aceasta descrie modul in care Compania și afiliații săi colectează și utilizează datele personale ale utilizatorilor/angajaților pentru a putea furniza produsele si serviciile oferite.

Exemple de operațiuni care se incadrează aici includ, dar nu se limitează la următoarele:

  • asistență utlizatori/clienți, care implică solicitarea de informații sau depunerea de reclamații, activități post-vânzare, inclusiv servicii de relații cu clienții, informarea utilizatorilor/clienților cu privire la evaluarea serviciilor oferite ( feedback);
  • ducerea la indeplinire a concursurilor organizate de Companie prin intermediul Site-ului sau al rețelelor sociale, indiferent că sunt supuse unor norme legale sau nu;
  • livrarea premiilor câștigate sau a produselor comandate;
  • informații despre servicii, conturi, programe, concursuri și tombole;
  • prezentarea de oferte speciale, promoții personalizate, mesaje publicitare, promovarea de produse și evenimente, programe de loialitate sau alte scopuri de marketing;
  • menținerea, îmbunătățirea și analizarea site-urilor web, a produselor și serviciilor pe care le oferim;
  • organizarea evenimentelor și inregistrarea la evenimente, indiferent că sunt on-line sau off-line;
  • menținerea de inregistrări adecvate pentru scopuri administrative interne, menținerea funcționalității site-urilor noastre web și menținerea relevanței acestora pentru nevoile clienților;
  • furnizarea de informații privind produsele și serviciile comercializate;
  • furnizarea de informații importante privind siguranța produselor comercializate, acolo unde este cazul;
  • pentru activități specifice departamentului de resurse umane, in situația in care sunteți interesat să fiți parte din echipa noastră și ați trimis un CV la departamentul Resurse umane prin intermediul Site-ului, in secțiunea dedicată sau ați fost redirecționat către pagina de contact;
  • pentru a răspunde solicitărilor venite pe adresa de contact a Companiei sau in secțiunea dedicată in Site sau prin intermediul rețelelor sociale etc;

Datele personale vor fi păstrate atâta timp cât este necesar pentru scopurile menționate mai sus sau, acolo unde cazul, in conformitate cu prevederile legale ( cum ar fi, spre exemplu, in cazul organizării concursurilor sau al menținerii inregistrărilor financiar-contabile).

    1. Cine suntem? Ce facem in calitate de operator de date?

După cum ați văzut sau urmează să vedeți, vă solicităm anumite date personale in funcție de stadiul in care vă aflați in Site. in materia datelor personale, suntem un operator de date cu caracter personal. in această calitate, ne revin și o serie de obligații, printre care cea de a vă informa cu privire la datele pe care le prelucrăm, modalitatea in care o facem, ce drepturi aveți și cum puteți exercita aceste drepturi.

Mai jos găsiți și datele noastre de identificare:

Denumire:

Internetcorp SRL

Sediul social:

Bucuresti, Str. Putul lui Zamfir nr. 28, Sector 1

Număr registrul comerțului:

J40/8379/2005

Cod unic identificare:

17562895, atribut fiscal RO

e-mail:

[email protected]

in măsură in care aveți nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru dumneavoastră, ne puteți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.

    1. Ce informaţii colectăm?

Pe scurt: nu colectăm mai multe date personale decât avem nevoie. Când intrați pe un site, in funcție de ceea ce doriți să faceți, ne trimiteți o serie de date personale. Aceste date ne ajută să ințelegem mai bine profilul dumneavoastră și să ne îmbunătățim conținutul și serviciile pe care vi le oferim.

Datele personale sau informațiile personale inseamnă orice fel de informație despre un individ care poate ajuta la identificarea acelei persoane. Aici nu includem și acele date unde identitatea a fost eliminată ( datele anonimizate).

in funcție de produsele, serviciile sau funcționalitățile de care doriți să beneficiați, va trebui să prelucrăm anumite date personale, care, in general, vor fi după caz următoarele (această listă este orientativă și va fi, acolo unde este cazul, detaliată):

Categoria

Date incluse

Date de identificare

nume, prenume, numele societății, numărul de inregistrare la registrul comerțului, cod unic de identificare, numele de utilizator (username) sau un identificator similar, starea civilă, funcția, data nașterii, genul, limba in care doriți să interacționați cu noi, țara etc.

Date de contact

adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon

Date financiare

informațiile privind plățile sau pe cele privind cardul/contul bancar, informații despre achiziții

Date de tranzacționare

detalii privind plățile de la și către dumneavoastră și alte detalii privind produsele și serviciile pe care le-ați achiziționat de la noi

Date tehnice

adresa de IP ( internet protocol), datele de login, tipul de browser și versiunea, setările privind locație și fusul orar, plug-inurile de browser și versiunile acestora, sistemul de operare, platforma de operare și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le folosiți pentru a accesa acest Site

Date de profil

username, parolă, comenzile făcute de tine, interesele și preferințele dumneavoastră, feedbackul oferit, răspunsurile oferite la sondaje

Date de utilizare

Informații despre cum utilizați Site-ul nostru, produsele și serviciile

Date de marketing & comunicare

Preferințele dumneavoastră de a primi materiale de marketing din partea noastră și din partea terțelor noastre părți și metodele preferate de comunicare

Date biometrice

Imagini foto-video din cadrul evenimentelor la care participați ( ie. masterclass-uri, workshop-uri, webinarii, live-uri pe rețelele sociale, conferințe, seminare, alte evenimente) sau atunci când ne oferiți testimoniale pe suport foto-video.

De asemenea, colectăm, folosim și partajăm in orice scop Date Agregate, precum date statistice sau demografice. Datele Agregate pot deriva din datele dumneavoastră personale, dar nu sunt considerate date personale in sensul legii intrucât aceste informații nu dezvăluie in mod direct sau indirect identitatea dumneavoastră.

De exemplu, am putea agrega Datele de utilizare ale dumneavoastră pentru a calcula procentajul de utilizatori care accesează o funcționalitate specifică a site-ului. Cu toate acestea, in cazul in care combinăm sau corelăm Datele Agregate cu datele dumneavoastră personale astfel incât să vă putem identifica in mod direct sau indirect, vom trata datele combinate rezultate ca date personale care vor fi utilizate așa cum este descris in acest document.

NU colectăm niciun fel de Categorii Speciale de Date Personale despre dumneavoastră (asta include detalii despre originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice pentru identificarea unică a dumneavoastră, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală). De asemenea, nu colectăm informații despre condamnări penale și infracțiuni.

      1. De unde colectăm aceste date?

Pe scurt : colectăm datele in principal de la dumneavoastră, când vă inscrieți și participați la evenimentele noastre, vă abonați la newsletter, interacționați cu noi pe rețelele sociale, ne cereți mai multe informați despre ceea ce facem sau ne trimiteți un CV pentru angajare. Există și situații când vom lua aceste date din surse publice sau in mod automatizat, pe parcursul interacțiunii dumneavoastră cu Site-urile noastre.

Veți vedea că pe măsură ce folosiți Site-ul nostru, colectăm informații despre dumneavoastră și despre serviciile pe care le folosiți.

Informațiile pe care le colectăm se incadrează in trei categorii diferite:

Sursa

Datele

Interacțiune directă (informații pe care le colectăm de la dumneavoastră)

Ne veți putea furniza in mod direct date despre dumneavoastră ( precum Datele de identificare, Datele de contact și Datele financiare) prin completarea câmpurilor existente pe Site sau prin poștă, email, telefon sau altă metodă pe care vi-o punem la dispoziție. Aici sunt incluse datele personale pe care ni le furnizați atunci când:

  • doriți să cumpărați/beneficiați de unul din produsele sau serviciile noastre;
  • vă faceți un cont la noi pe Site;
  • vă abonați la serviciile sau publicațiile noastre (inclusiv newsletter);
  • solicitați materiale promoționale & marketing;
  • intrați intr-un concurs sau promoție, completezi un chestionar etc.;
  • participați la unul din evenimentele noastre, inclusiv webinarii;
  • ne solicitați mai multe informații cu privire la produsele și serviciile noastre;
  • ne transmiteți o plângere, o sesizare sau o simplă sugestie;
  • ne dați un feedback etc.

Tehnologii automate sau interacțiuni

Pe măsură ce utilizați Site-ul nostru, vom putea să colectăm in mod automat Date tehnice despre echipamentul pe care îl folosiți, modul in care navighezi și diferite tipare. Vom colecta aceste informații prin utilizarea cookie-urilor, loguri de server și alte tehnologii similare. Vă rugăm să citiți politica noastră de cookies pentru detalii suplimentare [link].

Terțe părți sau informații disponibile public

Vom putea să primim date personale care vă privesc din diferite terțe părți (sau surse publice), cum ar fi:

  • Date tehnice de la următoarele terțe părți:
  1. furnizori de analitice (precum Google);
  2. rețele de advertising;
  3. furnizori de informații privind căutările;
  • Date de contact, Date financiare și Date de tranzacționare de la furnizori de servicii tehnice, de plată sau de livrare;
  • Date de identificare și Date de contact de la brokeri/intermediari sau agregatori de date;
  • Date de identificare și Date de contact din surse publice (precum Registrul Comerțului, ANAF etc.).
      1. Informaţiile pe care ni le furnizati

in calitate de client (utilizator care a achiziționat un produs sau un serviciu de pe Site) - unele informații pe care le colectăm sunt furnizate de dumneavoastră atunci când utilizați serviciile noastre, achiziționați unul din produse, vă abonați la newsletter sau intrați in contact cu noi pe paginile rețelelor sociale, e-mail sau altă modalitate de legătură. Acest lucru poate include numele și prenume, nume de utilizator, parola, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon, data nașterii, precum și orice alte informații pe care ne-o transmiți cerute de noi.

orice informație furnizată de dumneavoastră, chiar dacă nu este cerută de noi ( cum ar fi trimiterea anumitor documente prin intermediul formularul de contact sau al rețelelor sociale) va fi luată in considerare și vă dați in acest sens acordul că datele dumneavoastră personale pot fi utilizate de noi in scopurile enunțate mai jos.

Pentru aceste situații, următoarele exemple de date cu caracter personal vor fi avute in vedere:

  • numele și prenumele dumneavoastră,
  • locul de reședință,
  • adresa de e-mail,
  • data nașterii,
  • numărul de telefon,
  • detaliile plății,
  • atunci când este cazul, informații corespunzătoare despre comanda efectuată și,
  • imagini foto-video când participați la evenimente off-line sau on-line.

in acest caz, datele dumneavoastră personale sunt prelucrate in conformitate cu termenii & condițiile regăsite pe Site și pe paginile rețelelor de socializare aferente. Dacă alegeți să nu ne furnizați datele, nu vom putea să finalizăm comanda dumneavoastră, să vă răspundem cererilor, să vă inscriem in concursuri și promoții sau să vă permitem să vă bucurați de intreaga experiență destinată utilizatorilor și clienților.

Datele personale ale clienților sunt prelucrate cu următoarele scopuri:

  • pentru a facilita gestionarea comenzilor clientului respectiv;
  • marketing (de exemplu, ca parte a campaniilor de marketing ale Companiei, pentru a furniza informații despre produse noi, pentru livrarea comunicărilor comerciale ale Companiei sau pentru furnizarea notificărilor privind premiile câștigate și alte beneficii referitoare la client);
  • supravegherea satisfacției clienților.

in cazul concursurilor organizate pe Site sau prin intermediul paginilor de pe rețelele de socializare, datele personale sunt prelucrate in scopul inmânării premiilor câștigătorilor unui concurs. Datele personale pot fi utilizate pentru a vă trimite informații despre produse, servicii, evenimente etc. pe care le oferim și le găzduim, cu condiția să bifați căsuța corespunzătoare acestei opțiuni in formularul de inregistrare la concurs (promoție) sau să fi trimis astfel de date intr-unul din scopurile menționate mai sus.

in calitate de utilizator – atunci când folosiți adresa de contact, numărul de contact aferent, ne scrieți pe una din paginile aferente rețelelor sociale sau ne transmiteți o solicitare prin intermediul secțiunii dedicate din Site prin care ne solicitați anumite informații despre Companie, doriți să ne semnalați anumite aspecte etc. Pentru a vă putea răspunde mesajelor trimise, Compania trebuie să vă prelucreze datele trimise.

Atenție! orice informație și date personale pe care le transmiteți prin vreo manieră sau alta Companiei intră sub răspunderea dumneavoastră in totalitate, dumneavoastră fiind singurul răspunzător pentru acuratețea informațiilor și datelor transmise către Companie.

      1. Informaţiile pe care le colectăm automat cu ajutorul tehnologiilor

Unele informații sunt colectate automat de către noi, inclusiv atunci când accesați Site-urile noastre web sau când utilizați in alt mod serviciile noastre. Aceste informații includ:

  • Informații cu privire la cumpărături - putem colecta informații despre tranzacțiile dumneavoastră pe Site, inclusiv ce produse achiziționați, cât de des le accesați, dacă ați achiziționat și alte produse, precum și orice recompense sau promoții asociate cumpărăturilor.
  • Informații despre dispozitiv și utilizare generală – este posibil să colectăm informații despre browser-ul sau dispozitivul dumneavoastră. Aceste informaţii pot include tipul de dispozitiv pe care îl utilizați, sistemul de operare, browser-ul, furnizorul de servicii Internet, numele domeniului dumneavoastră, adresa de protocol internet (IP), dispozitivul şi identificatorii de anunțuri mobile, site-ul web care v-a trimis la Site, paginile web pe care le vizualizați (inclusiv data și ora la care le-ați vizualizat), serviciile sau funcționalitatea pe care o accesați sau le folosiți (inclusiv data și ora accesării sau utilizării), precum și subiectul anunțurilor pe care faceți clic sau le vizualizați. Pentru a colecta aceste informații, utilizăm cookie-uri, semnalizatoare web şi/sau tehnologii similare. Scopul prelucrării acestor date este utilizarea lor de către Companie pentru a compila statistici, prin folosirea Datelor Agregate, care analizează utilizarea site-ului și pentru a personaliza publicitatea către Utilizatori, in măsura in care au fost de acord cu acest aspect.
      1. Date statistice & date anonime

Putem utiliza datele statistice sau datele anonime rezultate din prelucrare in următoarele scopuri:

  • pregătirea rapoartelor/analizelor;
  • colectarea informațiilor in scopuri proprii;
  • publicarea, promovarea, oferirea serviciilor oferite de noi.
      1. Date de comunicare. Politica de cookies & alte tehnologii de urmărire.

Pe scurt: cookie-urile nu sunt ceva de care să ne ferim, ci trebuie să le gestionăm corect. Ele ne ajută să ințelegem mai bine ceea ce ți-ai dori să găsești pe Site-uri și să putem să îți oferim o experiență cât mai plăcută prin conținut interactiv (video, podcast, sunete, documente interactive etc.). Dezactivarea cookie-urilor nu inseamnă că nu vei mai primi reclame, ci doar că nu vor mai fi personalizate pentru tine.

Această secțiune privind cookie-urile explică cum și de ce cookie-urile, identificatoarele web ( web beacons), pixeli, gif-uri și alte tehnologii similare (denumite in mod colectiv „Cookie și alte tehnologii de urmărire") pot fi stocate și accesate de pe dispozitivul dumneavoastră atunci când utilizați sau vizitați Site-ul.

        1. Ce sunt cookie-urile & alte tehnologii de urmărire?

Un „cookie" este un mic fișier text informaţii care pot fi stocate pe calculatorul dumneavoastră sau pe dispozitive mobile, cu acces la Internet (smartphone, tableta sau alte dispozitive ce permit conectarea la internet și accesare unei instanțe web) atunci când accesaţi Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) şi nu poate accesa informaţiile de pe calculatorul/dispozitivul mobil al utilizatorului. Menţionăm că această tehnologie nu conţine programe software, viruşi sau spyware.

Celelalte tehnologii de urmărire funcționează similar cu cookie-urile și plasează mici fișiere de date pe dispozitivele dumneavoastră sau monitorizează activitatea dumneavoastră pe Site pentru a ne permite să colectăm informații despre modul in care utilizați Site-ul. Acest lucru permite Site-ului să recunoască dispozitivul dumneavoastră de alți utilizatori ai Site-urilor. Informațiile furnizate mai jos despre cookie-uri se aplică și acestor alte tehnologii de urmărire. Puteți găsi mai multe informații la www.allaboutcookies.org și www.youronlinechoices.eu.

        1. La ce folosim cookie-urile?

Utilizarea cookie-urilor - Utilizăm cookie-urile și alte tehnologii de urmărire pentru a face Site-ul mai uşor de utilizat şi pentru a-l adapta mai bine intereselor noastre, prin ofertele noastre, la interesele şi necesităţile dumneavoastră. Cookie-urile sunt utilizate şi pentru a mări viteza viitoarelor dumneavoastră activităţi şi experienţe pe site-ul nostru. Acestea se referă la preferinţele dumneavoastră in materie de confidenţialitate online sau publicitate relevantă. De asemenea utilizăm cookie-uri pentru a compila statistici anonime, cumulate, care ne permit să inţelegem cum utilizează oamenii Site-ul şi pentru a ne ajuta să îmbunătăţim structura şi conţinutul lui, excluzând identificarea personală a utilizatorului.

        1. Ce tipuri de cookie folosim?

Compania utilizează două tipuri de cookie-uri: (a) cookie-uri de sesiune și (b) cookie-uri persistente.

Cookie-urile de sesiune sunt utilizate temporar și rămân stocate in dispozitivul dumneavoastră până când vă deconectați de pe site sau inchideți aplicația (browser-ul web).

Cookie-urile persistente rămân in dispozitivul dumneavoastră fie pentru perioada definită in parametrii cookie-ului relevant, fie până când dumneavoastră îl ștergeți. in general, stocăm cookie-urile și fișierele din alte tehnologii de urmărire pentru o perioadă de maxim 30 de zile.

Cookie-urilor pe care le folosim sunt incluse in una sau mai multe din următoarele categorii:

  1. strict necesare: Aceste tipuri de cookie-uri sunt esențiale pentru prestarea serviciilor solicitate in mod specific de vizitatorii paginilor de internet. in lipsa lor, paginile de internet nu pot funcționa și nu pot furniza serviciile solicitate.

O prezentare detaliată a cookie-urilor strict necesare ale paginii noastre de internet este redată mai jos:

  1. de performanță: Aceste cookie-uri colectează informații despre modul in care vizitatorii folosesc o pagină de internet, cum ar fi ce pagini sunt cele mai populare, ce metodă de conectare a paginilor este cea mai eficace și dacă utilizatorii primesc mesaje de eroare de la paginile de internet. Aceste cookie-uri ne permit să oferim utilizatorilor o experiență de utilizare de inaltă calitate și totodată ne permit să măsurăm audiența paginii de internet. Informațiile colectate de aceste cookie-uri nu identifică utilizatorii, ci doar au rolul de a contribui la îmbunătățirea modului in care funcționează pagina noastră de internet, prin transmiterea unor informații care ne permit să oferim in viitor o experiență personalizată.

Informațiile obținute prin utilizarea cookie-urilor pot fi colectate numai in scopul medierii și efectuării anumitor funcții ale utilizatorilor. Aceste date sunt criptate intr-un mod care dezactivează accesul persoanelor neautorizate.

        1. Ce sunt cookie-urile furnizate de terți?

in anumite situații, Site-ul nostru apelează la cookie-uri pe care le oferă terțe persoane. Vă rugăm să rețineți că nu suntem răspunzători pentru prelucrarea de către aceștia a datelor personale și vă recomandăm să citiți politica lor de confidențialitate și de cookie.

Spre exemplu, includem in această categorie cookie-urile furnizate de terți precum YouTube sau Vimeo (pentru redarea conținutului video), Facebook (pentru afișarea paginii noastre de fani, evenimente etc.), Instagram (pentru afișarea feed-ului și a posibilității de a interacțiunea cu postările respective), Soundcloud, Apple Podcasts, Anchor FM (pentru redarea podcasturilor) etc.

Deși nu sunt obligatorii, este posibil ca dacă alegeți să nu acceptați aceste cookie-uri, experiența dumneavoastră cu Site-ul să fie limitată ( spre exemplu, să nu puteți vizualiza elemente intregi existente pe o pagină, precum conținutul video).

O prezentare detaliată a cookie-urilor strict necesare ale paginii noastre de internet este redată mai jos:

        1. Ce tipuri de tehnologii similare de urmărire folosim?

Pagina noastră de internet utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză web oferit de Google, Inc. (" Google"). Google Analytics utilizează cookie-uri pentru a ajuta pagina de internet să analizeze modul in care utilizatorii folosesc pagina respectivă. Informațiile generate de cookie privind utilizarea Paginii de internet de către dumneavoastră (inclusiv adresa dumneavoastră IP) vor fi transmise către, și stocate de, Google pe servere din Statele Unite. Google va folosi aceste informații in scopul evaluării utilizării Paginii de internet de către dumneavoastră, pentru compilarea rapoartelor privind activitatea paginii de internet pentru operatorii paginii de internet și pentru prestarea altor servicii legate de activitatea paginii de internet și folosirea internetului. Google poate transfera, de asemenea, aceste informații unor terțe părți dacă legea îi impune acest lucru, sau dacă terțe părți prelucrează informațiile in numele Google. Google nu va asocia adresa IP-ului dumneavoastră cu nicio altă dată deținută de Google. Puteți refuza utilizarea cookies-urilor prin selectarea setărilor corespunzătoare pe browser-ul dumneavoastră. in eventualitatea in care optați să faceți acest lucru este posibil să nu puteți utiliza intreaga funcționalitate a paginii de internet.

Puteți afla mai multe informații despre politica de confidențialitate a Google Analytics aici.

Pentru a dezactiva opțiunea Google Analytics, puteți accesa următorul link:

De asemenea, folosim și tehnologia furnizată de Facebook, prin intermediul Facebook Pixel și Facebook Custom Ads.

Facebook Custom Ads reprezintă un set de cookie-uri care urmărește interacțiunile tale cu Site-ul nostru, pentru a vă oferi publicitate personalizată pe Facebook unde sunteți un utilizator inregistrat al unui astfel de serviciu. Adresa ta de e-mail criptată este de asemenea distribuită de noi sau de furnizorii noștri de servicii terți, cu Facebook in acest scop.

Facebook Pixel este folosit pentru a urmări nivelul de conversie din anunțurile Facebook și pentru a viza utilizatorii cu anunțuri Facebook pe baza acțiunilor pe care le intreprind pe site-ul nostru.

Acest pixel inregistrează informații despre sesiunea de browser a unui utilizator, pe care o trimite către Facebook, împreună cu o versiune anonimizată a ID-ului Facebook și adresa URL vizualizată. Acest lucru ne permite să direcționăm anunțurile noastre Facebook către publicul persoanelor care au vizitat site-ul.

Datele personale ale utilizatorilor sunt prelucrate sub rezerva consimțământului lor, care este voluntar și este furnizat de Utilizator atunci când acesta accesează Site-ul.

Majoritatea browserelor de Internet sunt setate iniţial pentru a accepta automat cookie-uri. Puteţi modifica setările pentru a bloca cookie-urile sau pentru a fi notificat in momentul când sunt trimise cookie-uri către calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil (smartphone, tabletă). in cazul in care anulaţi cookie-urile pe care le utilizăm, nu veţi mai primi informaţii personalizate atunci când vizitaţi Site-ul. Dacă utilizaţi mai multe dispozitive pentru a vizualiza şi a accesa Site-ul (de ex. calculatorul, smartphone, tableta, etc) va trebui să vă asiguraţi că fiecare browser de pe fiecare dispozitiv este setat astfel incât să corespundă preferinţelor dumneavoastră de cookie. Prin accesarea “cookie settings" existent in browserele utilizate de dumneavoastră veți găsi indicații care vă explică cum puteţi schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă in "opţiuni" sau in meniul de "preferinţe" al browserului. Pentru mai multe detalii puteţi folosi şi opţiunea "ajutor" a browserului dumneavoastră.

Browser-ul vă poate permite să ștergeți toate cookie-urile după inchiderea sa. Totuși, această opțiune duce la ștergerea cookie-urilor permanente care v-ar putea stoca preferințele și setările personalizate de pe paginile de internet pe care le vizitați cu regularitate. Cu toate acestea, puteți păstra cookie-urile dorite, deoarece browser-ul dumneavoastră vă poate permite să specificați ce pagini de internet au intotdeauna sau nu au niciodată permisiunea de a folosi cookie-uri.

Puteți găsi detalii suplimentare privind modul in care puteți șterge cookie-urile sau modul in care puteți gestiona cookie-uri pe diferite browsere de internet accesând link-urile de mai jos:

Internet explorer

Firefox

Chrome

iOS

  1. Cum utilizăm informatiile obținute?

Pe scurt: folosim toate aceste informații obținute, fie de la dumneavoastră, fie in mod indirect din alte interacțiuni și surse pentru a ne putea desfășura activitatea comercială. Ne folosim de datele dumneavoastră pentru a putea să livrăm serviciile, să oferim in continuare materiale de bună calitate, să ne dăm seama ce așteptări aveți de la noi și să ne îmbunătățim serviciile.

Cum spuneam, colectăm aceste informații pentru a vă putea oferi produsele si serviciile noastre, pentru a îmbunătăți oferirea serviciilor, precum și pentru a dezvolta tehnologii noi care să vină in ajutorul dumneavoastră.

in concret, utilizăm informațiile:

  • pentru a vă putea livra produsele și serviciile achiziționate;
  • pentru a vă transmite informări comerciale periodice;
  • pentru a vă ține la curent cu ultimele noutăți ale noastre;
  • pentru a îmbunătăți siguranța și securitatea utilizatorilor și ale serviciilor noastre;
  • pentru asistența oferită utilizatorilor;
  • pentru cercetare și dezvoltare;
  • pentru a permite comunicările către sau intre utilizatori;
  • in legătură cu proceduri legale.

Nu vindem și nu distribuim informațiile dumneavoastră personale către terți in scopuri de marketing direct al terților.

    1. Furnizarea serviciilor și asigurarea funcțiilor

Compania utilizează informațiile colectate pentru a furniza, a personaliza, a menține și îmbunătăți produsele și serviciile sale. Acest lucru include utilizarea informațiilor pentru:

  • crearea și actualizarea contului dumneavoastră pe Site, acolo unde este cazul;
  • procesarea comenzilor plasate de către dumneavoastră;
  • confirmarea identității dumneavoastră și/sau a societății pe care o reprezentați;
  • permiterea accesului la contul dumneavoastră și vizualizarea statusului precum si a tranzacțiilor efectuate;
  • realizarea operațiunilor interne necesare pentru furnizarea serviciilor noastre, inclusiv depanarea erorilor de software și operaționale, realizarea analizelor de date, testarea, studierea, monitorizarea și analizarea utilizării și a tendințelor de activitate;
  • activități specifice departamentului de resurse umane, in situația in care sunteți interesat să fiți parte din echipa noastră și ați trimis un CV la departamentul Resurse umane prin intermediul Site-ului;
    1. Asistență pentru clienți

Folosim informațiile furnizate de dumneavoastră (precum istoricul de pe Site-uri, comentarii, mesaje sau review-uri lăsate pe platformele de socializare sau transmise prin e-mail sau telefon, modalitățile de plată, date personale etc.) pentru a îmbunătăți serviciul de asistență oferit utilizatorilor, cum ar fi pentru:

  • a vă răspunde la solicitările pe care le aveți in legătură cu serviciile și produsele pe care le oferim sau activitățile/campaniile pe care le desfășurăm;
  • a investiga și rezolva problemele dumneavoastră pe care ni le aduceți la cunoștință;
  • a monitoriza și îmbunătăți răspunsurile primite de la asistența pentru clienți;
    1. Cercetare și dezvoltare

Compania este intr-un proces continuu de îmbunătățire a serviciilor si produselor oferite către utilizatori și clienți, prin cercetare și dezvoltare continuă, pentru a furniza in mod constant servicii si produse de calitate.

De aceea, datele dumneavoastră sunt foarte importante pentru noi și le vom putea folosi pentru testare, cercetare, analiză și dezvoltare de produse. Acest lucru ne permite să îmbunătățim siguranța și securitatea serviciilor noastre, să dezvoltăm funcții și produse noi și să facilităm furnizarea și extinderea serviciilor noastre.

    1. Mesaje

Compania poate folosi informațiile utilizate de dumneavoastră pentru a vă oferi mesaje (prin intermediul platformei, al e-mailului, numărului de telefon sau rețelelor sociale) privind starea contului dumneavoastră, update-uri ale Site-ului și ale platformelor sociale, loializare, recompensare, evenimente, servicii sau produse nou-introduse și alte asemenea, atunci când considerăm că ați fi interesați.

    1. Proceduri legale

Vom putea folosi informațiile pe care ni le furnizați pentru a investiga sau soluționa dispute, reclamații sau orice probleme existente privind utilizarea produselor ori pentru orice alt scop permis de legislația aplicabilă. De asemenea, vom putea transmite informațiile furnizate in conformitate cu solicitările venite din partea organelor jurisdicționale ce au competență privind accesul la aceste informații, precum anchete penale, dosare aflate pe rolul instanțelor judecătorești sau in procedură prealabilă etc.

    1. Transferul informațiilor obținute

Nu vom divulga datele dumneavoastră personale decât in scopurile și către terții descriși mai jos.

Terț (denumire)

Scop (serviciu prestat)

Politică confidențialitate

MailChimp

Trimitere newsletter

https://mailchimp.com/legal/privacy/

Datele personale pot fi distribuite către orice altă societate membră a grupului nostru, in cazul in care considerăm că acest lucru este in interesul nostru legitim pentru scopuri administrative interne ( de exemplu, stocarea de date) sau pentru auditarea şi monitorizarea proceselor noastre interne.

Vom putea distribui datele cu caracter personal cu și/sau către societăți din grupul nostru dacă acestea ne furnizează produse şi servicii, cum ar fi sistemele IT sau departamentul de resurse umane și cel financiar-contabil.

    1. Transferul datelor cu caracter personal in străinătate

Colaborăm cu o serie de parteneri și furnizori de servicii pe care îi selectăm cu atenție, pentru a ne asigura că datele dumneavoastră sunt in siguranță. Considerăm că este important ca dumneavoastră să fiți informat cu privire la locul in care sunt transferate datele pe care ni le furnizați.

Transferul de date cu caracter personal către un stat terț poate avea loc numai dacă statul către care se intenționează transferul asigură un nivel de protecție adecvat.

Transferul de date către un stat a cărui legislație nu prevede un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulament General de Protecție a Datelor este posibil numai dacă există garanții suficiente cu privire la protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte incheiate cu furnizorii/prestatori de servicii către care se va realiza transferul datelor tale personale.

Unii dintre furnizorii noștri de prestări servicii sunt/e posibil să fie localizați in afara Spațiului Economic European ( SEE), astfel incât procesarea din partea lor a datelor tale personale va implica un transfer de date in afara SEE.

De fiecare dată când vom transfera datele tale personale in afara SEE, ne vom asigura că există un nivel de protecția similar prin unul din următoarele mecanisme de salvgardare:

  • vom transfera datele tale personale către țări unde s-a demonstrat de către Comisia Europeană că furnizează un nivel adecvat de siguranță pentru datele personale. Pentru mai multe detalii, dați click aici.
  • când apelăm la anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate și aprobate de Comisia Europeană care oferă datelor personale aceeași protecție pe care o au in Europa. Pentru mai multe detalii, dați click aici.
  • când apelăm la furnizori din SUA, vom putea transfera datele dacă aceștia sunt parte a Scutului de Securitate UE-SUA care îi obligă să ofere condiții similare de protecție pentru datele partajate intre UE și SUA. Pentru mai multe detalii, dați click aici.

in cazul in care Compania va fi obligată să furnizeze date cu caracter personal sau nu i se permite să facă acest lucru, numai datele necesare indeplinirii scopului strict al cererii vor fi divulgate.

    1. Furnizarea de date către terți

Pe scurt: să furnizăm date către terți nu inseamnă că vindem datele dumneavoastră sau că ne folosim intr-un neadecvat de ele. Terții sunt inclusiv furnizorii de servicii de contabilitate, resurse umane, cei care ne ajută să trimitem newsletterul la care te-ai abonat, să îți generăm factura sau să îți permitem să faci plata online.

Putem dezvălui datele cu caracter personal către terți. Vom furniza partenerilor numai date cu caracter personal pe care le-am prelucrat deja, asupra cărora au fost stabilite măsuri tehnice și organizatorice pentru protecția datelor și s-au indeplinit celelalte obligații care decurg din Regulamentul general privind protecția datelor. Partenerii sau societățile din grup au acces la datele cu caracter personal numai in măsura necesară pentru indeplinirea sarcinilor lor.

Nu furnizăm in niciun caz, contracost, date cu caracter personal terților.

Categoriile de destinatari către care vom putea transmite datele personale colectate sunt:

  • partenerii contractuali ai Companiei (cum este cazul companiilor cu care ne aflăm in relații de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate in siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației in vigoare);
  • furnizori de servicii care ne asigură servicii legate de plasarea datelor personale pe servere, managementul resurselor digitale ( cum ar fi platformele de tip CRM), gestionare a interacțiunilor cu clienții, procesarea plăților online și evaluarea anchetelor de marketing ( de exemplu, servicii de marketing, servicii de plată/bancare sau alte servicii), inclusiv entități care ne asistă in prelucrarea de date in calitate de împuterniciți, asiguratori etc.); autorităților competente (Parchet, Poliție, instanțele judecătorești și altor organe și instituții abilitate ale statului), in baza și in limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate, precum și atunci când sunt cerute in conformitate cu legislația aplicabilă;
  • altor companii din același grup, investitorilor sau board-urilor consultative, alți experți sau consultanți, care ne ajută la luarea deciziilor, precum şi alte scopuri de afaceri. De exemplu, putem partaja informaţiile dumneavoastră cu filialele şi companiile afiliate pentru a administra programele noastre de fidelizare sau de recompensare, comenzile şi solicitările de proces şi pentru a extinde şi promova ofertele noastre de produse şi servicii,
  • specialiști, avocați, contabili și alți furnizori de servicii profesionale.

De asemenea, vom putea transmite datele cu caracter personal unor terți:

  • in cazul in care ne solicitați sau ne dați acordul in acest sens;
  • persoanelor care pot demonstra că dețin autoritatea legală de a acţiona in numele dumneavoastră;
  • in cazul in care este interesul nostru legitim să facem acest lucru pentru a administra, extinde sau dezvolta activitatea comercială;
  • in cazul in care se produce o schimbare a controlului in cadrul Companiei noastre ( precum fuziune, achiziție, divizare) – vom transfera datele dumneavoastră persoanele către noii deținători ai afacerii Companiei;
  • in cazul in care se produce o schimbare a identității Companiei la nivel de nume, branding, asociere internațională, iar datele dumneavoastră personale vor fi prelucrate sub identitatea noului operator sau al asocierii respective;
  • in cazul in care avem obligaţia de a dezvălui datele dumneavoastră personale pentru a respecta o obligație legală, orice solicitare legală din partea autorităţilor guvernamentale sau executive, inclusiv instituții publice sau private abilitate in acest sens şi după cum poate deveni necesar pentru a indeplini anumite cerinţe de securitate națională sau de aplicare a legii sau a de preveni anumite activităţi ilegale;
  • pentru a răspunde oricăror pretenţii, pentru a ne proteja drepturile noastre sau ale unui terţ, pentru a proteja siguranţa oricărei persoane sau pentru a preveni orice activitate ilegală; sau
  • pentru a proteja drepturile, proprietăţile sau pentru siguranța Companiei, a angajaţilor săi, a clienţilor săi, a furnizorilor sau a altor persoane. Unii din aceşti destinatari (inclusiv afiliaţii noştri) pot utiliza datele dumneavoastră in ţări aflate in afara Zonei Economice Europene.
  1. Siguranță și securitate

ințelegem cât de importantă este confidențialitatea și securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm in activitatea curentă.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează in mod adecvat.

Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate in această Politică.

Restrângerea accesului la date. incercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie prin contract, fie legale).

Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, incercând intotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera in cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice in privința securității echipamentelor folosite. Totuși, niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură și de neatins (vezi NASA).

Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să vă cerem să confirmați exactitatea sau actualitatea datelor dumneavoastră pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.

Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici in domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseudonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel incât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le incredințați, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente/breșe de securitate. in aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal in cel mai scurt timp posibil.

  1. Păstrarea datelor

Pe scurt : nu vrem să păstram datele mai mult decât avem nevoie de ele. Cu toate acesta, avem unele obligații, inclusiv legale, de a le păstra o anumită perioadă de timp. Mai jos găsiți explicații pentru principalele prelucrări pe care le facem. in măsura in care aveți nevoie de mai multe informații, nu ezitați să ne scrieți.

Păstrăm datele cu caracter personal numai pentru perioada de timp necesară pentru atingerea scopului prelucrării sale și facem acest lucru conform regulilor specificate mai jos:

  • in cazul concursurilor organizate pe Site-uri sau pe rețelele de socializare, datele personale sunt păstrate numai pentru perioada de timp in care participați la concursul respectiv ( incluzând și procedura de livrare a premiilor), cu excepția anumitor prevederi financiar-fiscale care pot impune o perioadă mai mare de timp. După această dată, vom putea păstra in continuare datele obținute, după ce acestea au fost anonimizate, pentru a le folosi in scopuri statistice, pentru cercetare, dezvoltare, extinderea și îmbunătățirea serviciilor oferite;
  • datele personale ale Utilizatorilor sunt păstrate pentru maximum doi ani de la ultima vizită pe Site. Ulterior acestei perioade, in cazul ștergerii contului, vom putea păstra in continuare datele obținute, după ce acestea au fost anonimizate, pentru a le folosi in scopuri statistice, pentru cercetare, dezvoltare, extinderea și îmbunătățirea serviciilor oferite.
  • in cazul angajaților, datele cu caracter personal sunt păstrate pe o perioadă conformă cu termenele de arhivare prevăzute de lege;
  • in cazul postărilor de pe rețelele de socializare, evenimente, conferințe, materiale promoționale de orice tip (indoor/outdoor/format digital/format print), imaginile sau materialele foto-video ale Clienților sau Utilizatorilor vor fi menținute până la o solicitare expresă a persoanelor care apar in astfel de materiale. Cu toate acestea, in cazul unei cereri de ștergere, ne rezervăm dreptul de a nu da curs unei asemenea cereri dacă considerăm că interesul nostru prevalează asupra interesului persoanei vizate.
  • păstrăm informațiile legate de tranzacții și statisticile de utilizare, conform reglementărilor, cerințelor fiscale și de asigurare precum și altor cerințe in vigoare acolo unde sunt aplicabile. După această perioadă, ștergem sau trecem sub anonimat aceste informații in conformitate cu legile aplicabile.

Mai jos regăsiți și o expunere a principalelor noastre activități in relație cu dumneavoastră și perioadele aferente de păstrare:

Scop

Informații suplimentare

inregistrarea ca Utilizator

Vom ține datele dumneavoastră până in momentul in care decideți că nu mai aveți statut de Utilizator (ștergeți contul).

incheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl inchei cu noi

Vom prelucra datele dumneavoastră pe durata de timp necesară pentru a gestiona achiziționarea produselor sau a serviciilor pe care le cumpărați, incluzând eventuale returnări, reclamații, garanții sau plângeri legate de achiziționarea produsului sau a serviciului respectiv.

Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport

Vom prelucra datele cât timp este necesar pentru a satisface solicitarea sau cererea.

Marketing

Vom prelucra datele până vă veți dezabona de la newsletter/alte metode de marketing.

îmbunătățirea serviciilor

Vom prelucra datele punctual, doar pe perioada acțiunii respective ( ie. sondaj, formular de feedback etc.)

Proceduri de angajare

in cazul in care aplicați pentru o poziție la noi, dar procesul de recrutare nu este finalizat, vom păstra datele dumneavoastră personale pentru o perioadă limitată de timp, conform politicii interne de prelucrare a datelor personale privind candidații.

in cazul in care sunteți angajat al Companiei, vom păstra datele dumneavoastră personale pentru perioada legală prevăzută de lege acolo unde este obligatoriu și/sau pentru o altă perioadă necesară pentru a duce la indeplinire interesele noastre legitime ( spre exemplu, in ceea ce privește soluționarea eventualelor proceduri disciplinare sau răspunderi patrimoniale), in conformitate cu politica de prelucrare a datelor personale privind angajații, pusă la dispoziție atunci când incheiați un contract de muncă cu noi.

Pe scurt, vom păstra datele dumneavoastră personale atâta timp cât este necesar pentru a ne indeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv in scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.

incercăm pe cât posibil să stabilim de la bun inceput perioada necesară stocării datelor cu caracter personal, insă acest lucru nu este intotdeauna posibil. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, luăm in considerare valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dumneavoastră personale, scopurile pentru care prelucrăm datele personale și dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

Prin lege trebuie să păstrăm informații de bază despre clienții noștri (inclusiv date de contact, identitate, date financiare și de tranzacționare) timp de 5 ani după ce aceștia nu mai sunt clienți in scopuri fiscale.

in anumite circumstanțe, putem anonimiza datele dumneavoastră personale (astfel incât acestea nu mai pot fi asociate cu dumneavoastră) in scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică, caz in care putem folosi aceste informații pe o perioadă nelimitată fără a vă anunța in prealabil.

Rețineți faptul că in anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

  1. Stocarea datelor furnizate

Datele personale pe care ni le furnizați și pe care le prelucrăm sunt prelucrate in SEE ("Spațiul Economic European") și stocate in serverele din Europa.

O listă completă a persoanelor sub-împuternicite terțe detalii despre politicile lor de confidențialitate o vei putea găsi pe site-ul nostru atunci când vor exista.

Unele tări din afara SEE nu pot oferi același nivel de protecție adecvată a drepturilor și libertăților dumneavoastră in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal; cu toate acestea, prin utilizarea serviciilor noastre, vă dați consimțământul ca datele dumneavoastră personale să fie prezentate de către Companie terțelor părți.

Va rugam sa ne contactați dacă doriți mai multe detalii despre garanțiile specifice aplicate transferului informațiilor dumneavoastră personale in afara SEE.

  1. Scopul prelucrării

Folosim informațiile furnizate de dumneavoastră pentru a vă oferi acces la:

  • produsele și ofertele noastre curente;
  • informări cu privire la activitatea noastră;
  • campaniile de marketing derulate de noi;
  • diverse oferte promoționale derulate de noi in mod curent sau in anumite perioade;
  • diverse campanii de care considerăm că ați fi la un moment dat in mod rezonabil interesat având in vedere istoricul pe care îl aveți cu noi;
  • informă despre locurile de muncă disponibile și etapele procesului de recrutare etc.

Pentru buna indeplinire a acestor servicii, vom putea folosi informațiile furnizate și in alte scopuri precum facturare, statistică, cercetare & dezvoltare etc. in măsura in care vom considera că informațiile furnizate vor putea fi folosite și in alte scopuri decât cele anterior menționate, von informa imediat utilizatorii despre acest aspect.

  1. Pe ce ne bazăm când prelucrăm datele dumneavoastră?

Pe scurt : prelucrarea datelor de către noi trebuie să fie justificată de un temei. Mai jos puteți afla despre temeiurile noastre de prelucrare (in baza a ce?) care ne oferă posibilitatea de a utiliza datele pe care ni le incredințați pentru atingerea scopurilor pe care le-am menționat anterior. Dacă aveți nevoie de mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați.

    1. Prelucrarea datelor este necesară pentru a furniza serviciile pe care le solicitați

Ca să putem furniza serviciile și produsele pe care ni le solicitați, trebuie să colectăm și să prelucrăm anumite informații. Acestea includ:

  • informații despre profilul utilizatorului pentru participare la promoții și concursuri, ca să putem verifica identitatea, respectarea condițiilor, precum și pentru a putea livra premiile sau a primi plățile;
  • informații despre candidați și angajați (CV-uri, documente necesare angajării), documente necesare pentru verificarea indeplinirii condițiilor legale și a antecedentelor precum și alte informații necesare pentru a ne permite să incheiem contractul de muncă sau să procedăm la perioada de interviuri;
  • informații despre Clienți sau Utilizatori (in scopul promovării) in cazul participării la evenimentele organizate de Companie, unde se vor putea face fotografii și inregistrări video cu participanții/persoanele care sunt prezente la eveniment, indiferent de calitatea acestora. Ne rezervăm dreptul de a folosi asemenea date pentru promovarea ulterioară a altor evenimente/in activitatea curentă de promovare a Companiei pentru a arăta altor persoane cum au fost evenimentele trecute, cu scopul de a crește interesul pentru evenimentele viitoare;
  • informații despre tranzacții și cazuri introduse in Site-uri, care trebuie generate și păstrate in legătură cu modul in care utilizatorul interacționează cu produsele și serviciile de care beneficiază;
  • informații despre utilizarea serviciilor noastre, necesare pentru a menține, optimiza și îmbunătăți serviciile.
    1. Prelucrarea este necesară pentru interesele legitime ale Companiei

Colectăm și utilizăm informațiile personale in măsura in care acest lucru este necesar pentru indeplinirea intereselor noastre legitime. Aceasta include colectarea și utilizarea informațiilor:

  • pentru menținerea și îmbunătățirea siguranței și securității utilizatorilor;
  • pentru a preveni, a detecta și a lupta împotriva fraudelor care ar putea avea legătură cu utilizarea serviciilor noastre;
  • pentru a furniza servicii de asistență pentru clienți;
  • pentru a optimiza serviciul oferit și a dezvolta servicii noi;
  • in scop de cercetare, dezvoltare și analiză (includem aici analizarea tendințelor de utilizare pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și oferirea de noi servicii);
  • pentru a stabili strategia de marketing și comunicare;
  • pentru a duce la indeplinire eventuale promoții, concursuri sau campanii organizate.
    1. Prelucrarea este necesară pentru a ne indeplini obligațiile legale

Anumite date personale vor trebui să fie prelucrate in conformitate cu reglementările legale ( spre exemplu, obligațiile de a menține inregistrările financiar-contabile, documentele de angajare, informațiile privind soluționarea plângerilor etc.)

Totodată vor putea exista situații in care suntem nevoiți să transmitem datele dumneavoastră personale către organele și autoritățile competente atunci când ni se cer aceste date pentru soluționarea sau prevenirea unor dispute.

    1. Alte temeiuri

Folosim diferite temeiuri de prelucrare a datelor furnizate de dumneavoastră, pentru a vă putea oferi serviciile. Acestea sunt:

Elementul de date

Temeiul prelucrării

Nume, prenume, adresă de e-mail, număr telefon,

Articolul 6 alin. (1) lit. b) din GDPR - incheierea sau executarea unui contract - pentru a indeplini contractul pe care îl incheiați cu noi la distanță in momentul creării unui cont pe Site când vreți să beneficiați de unul din produsele sau serviciile noastre.

Nume, prenume, tranzacție, dată, locație

Articolul 6 alin. (1) lit. b) din GDPR - incheierea sau executarea unui contract - in virtutea contractului pe care l-ați incheiat cu noi, fie la distanță, fie prin locație, cu scopul de a colecta feedback de la dumneavoastră in ceea ce privește experiența avută și de a soluționa eventualele plângeri pe care ni le spuneți atenției.

Date de facturare

Articolul 6 alin. (1) lit. b) din GDPR - incheierea sau executarea unui contract - pentru a indeplini o obligație legală prevăzută de legislația aplicabilă

Date de livrare (nume, prenume, adresă, telefon)

Articolul 6 alin. (1) lit. b) din GDPR - incheierea sau executarea unui contract - pentru a vă putea trimite produsele comandate sau materialele incluse in anumite programe online pe care le achiziționați, precum și premiile obținute in cadrul diferitelor campanii promoționale derulate de noi.

Activități promoționale & marketing

Articolul 6 alin. (1) lit. a) din GDPR – consimțământ – in cazul marketingului direct, dacă nu doriți să primiți informații și newsletterele privind activitatea noastră și serviciile oferite, puteți oricând să vă retrageți consimțământul.

Articolul 6 alin. (1) lit. f) din GDPR – interesul legitim – pentru a ne promova serviciile și produsele oferite pentru care puteți oricând să vă retrageți consimțământul.

Date privind cardul de credit, schimburile de informații intre utilizatori etc.

Articolul 6 alin. (1) lit. b) din GDPR - incheierea sau executarea unui contract si articolul 6 alin. (1) lit. f) din GDPR – interesul legitim – vom putea folosi aceste date și altele asemănătoare pentru a putea îmbunătăți serviciile oferite, duce la finalizare procesul de tranzacționare, identificarea și rezolvarea problemelor utilizatorilor etc.

Imagini: fotografii și video de ambient; fotografii și video de prim-plan/portret (inclusiv testimoniale)

Articolul 6 alin. (1) lit. f) din GDPR – interesul legitim – vom putea folosi aceste date in vederea desfășurării de activități de marketing, publicitate pe canalele digitale de promovare a brandului Companiei de pe rețelele de socializare și alte platforme online.

  1. Datele care aparțin minorilor

Nu urmărim in activitățile noastre de prelucrare de date, prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor sub 16 ani. O atenție deosebită se acordă pentru a ne asigura că orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizează in conformitate cu cerințele legale și in cazuri strict determinate.

Nu realizăm activități promoționale de marketing direct față de minori. Minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani nu li se permite solicitarea de servicii, nici să comunice pe Site-ul Companie, și nici să participe la concursuri, evenimente sau campanii ale Companiei, decât dacă aceasta se realizează in numele minorului de către reprezentantul legal sau tutorele minorului in cauză, conform legii.

Minorii sub vârsta de 16 ani pot achiziționa produse sau servicii și solicita și primi comunicații din partea Companiei numai dacă au acordul reprezentantului sau tutorelui legal, conform legii.

De asemenea, orice persoană care ne furnizează datele personale prin intermediul Site-urilor sau alte aplicații sau dispozitive acoperite de această Politică garantează că este major, respectiv are capacitate deplină de exercițiu.

orice colectare sau prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai in condițiile legii, și având in vedere cele de mai sus.

  1. Drepturile dumneavoastră

in temeiul GDPR, aveți o serie de drepturi privind datele dumneavoastră personale:

Dreptul conferit

Informații suplimentare

Dreptul de acces

Aveți dreptul de a ne cere informații despre datele personale pe care le prelucrăm și care vă vizează.

O să incercăm, pe cât posibil, să vă oferim informațiile despre datele dumneavoastră intr-o manieră cât mai clară, accesibilă, structurată, care să poată fi citită de o mașină. Pentru a face acest lucru, va trebui să fim siguri că datele respective se referă la persoana dumneavoastră, astfel incât vă vom identifica prin furnizarea unei copii de pe cartea de identitate.

Dreptul de rectificare

Datele dumneavoastră ar trebui să fie in permanență actualizate și complete. Deși noi depunem toate eforturile pentru a ne asigura că datele furnizate sunt mereu corecte, vom avea nevoie și de ajutorul dumneavoastră.

Dacă descoperiți că datele dumneavoastră nu sunt corecte, că au intervenit modificări sau că doriți să adăugați ceva, ne puteți trimite o solicitare prin care ne cereți să rectificăm acele date, fie că vorbim de o actualizare, modificare sau completare.

Dreptul de ștergere/dreptul "de a fi uitat"

Ne puteți cere ștergerea datelor dumneavoastră personale in următoarele cazuri:

  • datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  • vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea;
  • vă opuneți prelucrării atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct;
  • datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  • datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale.
  • datele au fost prelucrate de la un minor fără acordul părinților, tutorelui sau reprezentantului legal.

Utilizatorii pot solicita oricând ștergerea contului. in urma unei astfel de solicitări, Compania va șterge informațiile care nu mai trebuie păstrate și va restricționa accesul sau utilizarea oricăror informații care trebuie incă păstrate.

Dreptul la restricționarea prelucrării

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale in următoarele cazuri:

  • contestați exactitatea datelor dumneavoastră personale, dar pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor;
  • prelucrarea este ilegală și nu sunteți de acord cu ștergerea datelor cu caracter personal, dar ne solicitați in schimb restricționarea prelucrării lor;
  • nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră personale, dar ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță;
  • vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră personale, atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, pentru intervalul de timp in care se verifică dacă drepturile noastre legitime prevalează asupra drepturilor dumneavoastră.

Dreptul la portabilitatea datelor

Ne puteți solicita să vă transmitem datele cu caracter personal care va privesc și pe care ni le-ați furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod curent și care poate fi citit automat și aveți dreptul de a transmite aceste date altui operator, in următoarele cazuri:

  • prelucrarea se bazează pe consimțământ;
  • prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.

Dreptul la opoziție

Aveți dreptul de a va opune prelucrării atunci când:

  • prelucrarea este necesară pentru indeplinirea unei sarcini care servește unui interes public,
  • prelucrarea este necesară in scopul intereselor legitime urmărite de noi sau de o parte terță, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții.

in asemenea caz, nu mai prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, cu excepția cazului in care demonstrăm că avem motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță.

Dreptul de a vă opune unui proces decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri

Aveți dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produc efecte juridice ce vă privesc sau care vă afectează in mod similar intr-o măsură semnificativă.

Aceste drept are anumite limitări, anume:

  • decizia automată este necesară pentru incheierea sau executarea unui contract intre dumneavoastră și noi;
  • decizia este autorizată conform normelor legale;
  • avem consimțământul dumneavoastră explicit in acest sens.

in asemenea caz, ne puteți trimite o cerere pentru ca datele dumneavoastră personale să fie supuse unui proces manual de prelucrare.

Vă rugăm să rețineți că:

  • vă puteți retrage consimțământul pentru marketing direct in orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
  • dacă vrei să vă exercitați drepturile, o puteți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: [email protected] sau prin vreun alt mod prin care Compania vi-l pune la dispoziție și este evidențiat in această Politică.
  • drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel incât să decidem dacă este intemeiată sau nu. in măsura in care cererea este intemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neintemeiată, o vom respinge, insă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a vă adresa justiției.
  • vom incerca să răspundem solicitării in termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit in funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica intr-un termen util.
  • este posibil ca in anumite cazuri să fim nevoiți să solicităm o anumită taxă pentru exercitarea drepturilor, in special atunci când considerăm că această este nejustificată. in acest caz, vă vom informa in termenul legal despre necesitatea achitării taxei și vom proceda la soluționarea cererii numai după ce această taxă a fost achitată.
  • este posibil ca in anumite cazuri să nu putem să furnizăm informațiile cerute pentru că ar implica "date mixte", adică și date personale care aparțin altor persoane și pe care nu le putem confidențializa in mod rezonabil și eficient. intr-un asemenea caz te vom informa in termenul legal, inclusiv asupra faptului că vei putea depune o plângere la autoritatea competentă.
  • dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dumneavoastră nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
  1. Plângeri

Dacă doriți ca datele dumneavoastră personale să fie accesate, actualizate, rectificate sau șterse in anumite circumstanțe (de exemplu, atunci când datele personale nu mai sunt necesare in scopurile menționate mai sus), dacă doriți să solicitați restricționarea prelucrării datelor in anumite circumstanțe (de exemplu, atunci când contestați exactitatea datelor - pentru o perioadă care ne-ar permite să verificăm exactitatea datelor in cauză); dacă doriți să depuneți o plângere la noi, dacă doriți să vă opuneți prelucrării datelor și doriți, in orice moment, să vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale pe care le-ați acordat anterior, ne puteți notifica in orice moment prin intermediul unei cereri scrise, datate și semnate, la următoarea adresă de e-mail: [email protected] in legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul Companiei.

Pentru exercitarea acestor drepturi, precum si pentru orice intrebări suplimentare cu privire la aceasta notificare sau in legătura cu utilizarea, de către Companie, a datelor personale, vă rugăm să ne contactați alegând oricare din modalitățile de comunicare descrise mai sus, precizând, totodată, numele dumneavoastră, adresa poștală sau de email (in funcție de modalitatea prin care doriți să comunicăm), numărul dumneavoastră de telefon precum și scopul cererii dumneavoastră.

Vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea dumneavoastră in cel mai scurt timp posibil.

De asemenea, puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru România, datele de contact le găsiți mai jos:

Nume

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon:

+40.318.059.211 sau +40.318.059.212

e-mail

[email protected]

  1. Schimbări la această Notă

Este posibil să actualizăm ocazional această Notă și vă vom notifica prin intermediul platformei sau pe e-mail despre cea mai recentă versiune. Toate actualizările și modificările prezentei Note sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail. Chiar dacă nu primiți o notificare, vă incurajăm să accesați și să citiți periodic această Notă pentru a fi la curent cu ultimele versiuni.

Notă actualizată la data de 10 martie 2020.