Oana Lis, despre ”Brânza Regelui”
Filmarea în care un creator de conținut din România, pe numele lui Andrei Petroff, a convins mai mulți influnceri să promoveze un produs care nu există a devenit virală pe internet. Acesta a făcut mai multe cutii, în care a pus o brânză ieftină pe care a cumpărat-o din comerț și pe care a ambalat-o frumos și pentru care a făcut o poveste.
După ce a pus totul la punct și a filmat tot procesul, a decis să livreze chiar el pachetele cu pricina, iar unii dintre ei au căzut în plasă și au făcut postări în acest sens și s-au considerat norocoase, din simplul motiv că au fost alese.
Oana Lis nu s-a aflat pe lista persoanelor contactate pentru a primi ”Brânza Regelui”, despre care la momentul actual vorbește toată lumea pe internet. Ei bine, cu toate acestea, a avut și ea ceva de zis despre influencerii care au acceptat să promoveze un produs inexistent venit din partea unei instituții care la rândul ei a fost inventată de către tânărul creator de conținut. Soția lui Viorel Lis s-a mirat că nu a ajuns și la ea produsul și crede că dacă era în locul lor, ar fi avut nevoie de câteva kilograme, până a-și da cu părerea despre calitatea produsului.
Citește și:
Oana Lis s-a operat în secret. Ce diagnostic a primit soția lui Viorel Lis
Oana Lis, primele declarații după ce soțul ei s-a prăbușit în casă. A chemat pompierii
„Mă mir că n-a ajuns și la mine „Brânza regelui”!. Bine că eu nu făceam ca influencerii care fac reclamă la absolut orice, fără să le folosească cu adevărat. Eu până nu mâncam câteva kg de brânză nu puteam să mă pronunț”, este mesajul transmis de Oana Lis, pe Facebok.
Andrei Petroff a oferit chiar și un interviu, după ce i-a făcut pe mai mulți influenceri să promoveze un produs pe care l-a inventat chiar ea, dar a explicat că intenția lui nu a fost de a-i păcăli pe aceștia, ci să le demonstreze că sunt capabili de orice pentru bani și chiar a reușit.
„Adevărul pe care l-am constatat, și de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd. (...) Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni”, a declarat Andrei Petroff, pentru Antena Stars.