Influenceri ca Ana Morodan şi Oana Roman, păcăliţi să promoveze un produs care nu există, de la o instituţie inventată
Andrei Petroff, un tânăr creator de conținut și om de marketing, a povestit într-un video devenit viral pe YouTube cum a reușit să păcălească un număr de influenceri celebri la noi în țară să promoveze un produs care nu există, „Brânza Regelui Carol al III-lea”, de la o instituție inventată, Curtea Regală a României.
Astfel, a vrut să demonstreze oamenilor că nu tot ce zboară se mănâncă sau, altfel spus, există persoane în online care promovează orice produs, fără să verifice.
„Scopul nu a fost şi nu este să îmi bat joc de nişte oameni. Le-am dat toate oportunităţile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real”, spune tânărul, Andrei Petroff, pentru Paginademedia.ro.
El a creat brandul de la zero, a ales un nume și a făcut o poveste, l-a ambalat, apoi tot el l-a livrat în persoană influencerilor, ca „reprezentant” al companiei.
Citește și:
Oana Roman și Ana Morodan, păcălite cu „Brânza Regelui”. Reacția lui Mircea Badea
Oana Lis nu a avut ”onoarea” de a primi ”Brânza Regelui”. Reacție ironică
Ana Morodan, primele declarații după ce a fost implicată în scandalul cu ”Brânza Regelui”
Nume mari din online, precum Oana Roman sau Ana Morodan, au făcut postări pe Instagram după ce au primit cadou o bucată de brânză Camembert, însoțită de o sticlă de vin. Produsul a fost prezentat de Andrei Petroff drept o brânză făcută de călugări la o mănăstire din satul săsesc Cloaşterf, în cinstea Regelui Carol al III-lea, pentru festivitatea.
Pachetul venea de la o instituţie şi ea fictivă, Curtea Regală a României (a nu se confunda cu Casa Regală a României, după cum chiar Andrei Petroff a subliniat).
Vloggerul a ales un număr de 16 influenceri pe care să îi convingă să îi accepte produsul. Printre ei se numărau Alexia Eram, Ioana Grama, Alina Ceușan, Oana Roman, Ana Morodan și domnul și doamna Rimă.
Dintre ei, opt au căzut în plasă. Oamenii din echipa Alinei Ceușan au răspuns pozitiv, dar și Ioana Grama, Oana Roman și Ana Morodan. Alina Ceuşan şi Ioana Grama nu şi-au mai primit însă pachetele întrucât acestea sunt din Cluj, iar Andrei Petroff spune că respectivele cadouri nu ar fi rezistat la un drum atât de lung, așa că locul lor a fost luat de Silviu Faiăr și Selly.
Citește și:
Cum a aflat Adelina Pestrițu că este însărcinată. Vedeta, detalii din viața intimă
Ce vrei să te faci când vei fi mare? Copiii visează să devină vloggeri și influenceri
După livrare, unii influenceri au început să şi posteze pe Instagram, la story, produsul. Oana Roman s-a arătat impresionată și onorată de campanie, arătându-le fanilor cadoul primit și povestind, sub titlul „#brânzaregelui”, detalii despre aliment.
Ana Morodan a postat pe Instagram o poză, cu brânza desfăcută, tăiată bucăţi şi aşezată pe farfurii frumoase, alături de smochine.
Reacția Oanei Roman după ce a aflat că a mușcat momeala
Oana Roman nu a primit bine farsa lui Andrei Petroff și a adăugat pe Instagram că a încercat să verifice produsul, trimițând un e-mail, pentru a vedea dacă este reală sau nu „Curtea Regală a României”.
„Ca să lămurim această mizerie. Nu. Eu nu am căzut în plasă. Doar m-am prefăcut. Am postat apoi am şters, dar am păstrat postările ca să existe probe la dosar pentru acest infractor.
Am dat mail în care rugam să confirme cine e şi am transmis pe whatsapp toate informaţiile către cineva care lucrează cu Casa Regală pentru a investiga speţa, iar acest personaj să răspundă legal pentru ceea ce face”, a scris ea pe Instagram.