Lucrări de 120 de milioane de lei la Podul Băneasa, Pasajul Obor și Pasajul Lujerului
O expertiză tehnică a fost efectuată de către Primăria Capitalei la 28 de poduri și pasaje din București. Dintre toate acestea, Podul Băneasa, Pasajul Obor și Pasajul Lujerului au fost încadrate în categoria urgență. Aceste construcții au nevoie de intervenții în perioada următoare. Lucrările au fost estimate la 50 milioane lei pentru fiecare pasaj și 20 milioane lei pentru Podul Băneasa.
Chiar dacă nu a fost identificat risc de colaps, experții au constatat că lucrările prezintă fisuri ale betonului și, potrivit normativelor, acestea au fost încadrate la urgențe. În ceea ce privește restul construcțiilor, acestea vor fi supuse reabilitării, în funcție de mai multe criterii de bază, în special gravitatea defectelor și intensitatea traficului.
Citește și:
Războiul palmierilor de la Unirii
Nicușor Dan: „Nu văd de ce aș respinge autorizarea unui protest cu camioane”
„Administrația Străzilor estimează un timp rezonabil. Probabil, acesta va fi nerezonabil și, evident, vor impune restricții de circulație când se vor apuca de lucrări. Normal, traficul va fi și mai mult îngreunat. Bucureștiul este un șantier și așa este în fiecare vară, cel puțin la frezarea și la asfaltarea bulevardului Magheru, de exemplu. Atât de bine se asfaltează în fiecare an, încât trebuie reasfaltat. Mai sunt și alte bulevarde din Capitală care sunt într-un anual șantier. În cazul de față, vorbim de 28 de poduri și pasaje gestionate de primăria Capitalei, dintre care 3 sunt bombă, iar 22 sunt petardă, adică așteptăm explozia, nenorocirea”, a spus Alex Vîlvoi, expert în probleme de infrastructură și fondatorul Asociației România fără gropi, la Aleph News.
Expertul în infrastriuctură susține că toate podurile pe care le-a menționat nu prezintă probleme de câteva zile, dar de ani de zile, iar administrațiile locale nu au făcut nimic pentru a le îmbunătăți.
Citește și:
Nicușor Dan, despre căminele groazei: „Un atac la demnitatea umană”
Nicuşor Dan: Viitorul primar va prelua o administraţie fără datorii
„Lasă face următorul – pe premiza asta se merge. Din nefericire, asta înseamnă pentru noi nesiguranță, nu doar pentru șoferi, ci și pentru pietoni. Vorbim de o indolență comună tuturor administrațiilor locale, indiferent de culoarea politică”, a spus Alex Vîlvoi, expert în probleme de infrastructură și fondatorul Asociației România fără gropi.