Ștefania vrea să dea lovitura în afaceri. Ce planuri are iubita lui Speak: „Cred că mai am nevoie de ceva experiență”
Partenera de viață a lui Speak, Ștefania, vrea să dea lovitura în afaceri în adevăratul sens al cuvântului și deja face pași mari în direcția aceea. De asemenea, a dat și câteva declarații despre planurile de viitor pe care le are fiind conștientă că mai are nevoie de experiență pentru a-și duce ideile la bun sfârșit.
Ștefania, despre ideile sale de afaceri
Ștefania a oferit un interviu sincer despre activitatea sa din ultimele luni. Nu i-a fost deloc ușor să ajungă unde este acum, dar nu s-a dat deloc bătută, ci a făcut totul fix așa cum și-a dorit, chiar dacă acest lucru a însemnat să ia totul de la zero. A povestit faptul că producerea iluminatorului său a durat opt luni și un an pânâ când doritoarele au putut să îl încerce pe propria piele.
„Înainte să mă apuc de treaba asta am zis că ce poate să fie atât de greu. Să știi că sunt două variante: poate să fie greu în momentul în care vrei să-ți faci rețetă proprie, așa cum m-am gândit eu, dar este și varianta în care sunt deja niște rețete prefăcute pe care ți le arată fabrica respectivă și poți să le testezi și să schimbi lucruri la ele. Dar eu am plecat pe ideea să fac eu de la zero și uite, că am vorbit despre iluminator, producerea lui a durat undeva la opt luni. Doar proiectarea rețetei, apoi testarea.
După un an a ieșit ce trebuie și am lansat.Am avut noroc de niște chimiști extrem de buni, care m-au ajutat la rețete și le-am făcut cât mai aproape de perfectul pentru piele.Există anumite produse care nu sunt 100% organice, dar care se regăsesc în mare parte în produsele de pe piață și nu fac rău pielii. Produsele pe care le avem nu fac deloc rău pielii, nu au un efect negativ asupra pielii în niciun fel”, a povestit Ștefania, pentru ego.ro.
Multe fete au cumpărat deja produsele iubitei lui Speak și s-au declarat mulțumite de acestea. Unele au dorit să afle de ce Ștefania nu face și produse de machiaj, mai ales că este o o cunoscătoare în domeniu, dar și o iubitoare a acestora, iar ea a venit cu câteva explicații clare în acest sens zicând și că în doi ani speră să se întâmple acest lucru. Procesul este unul îndelungat, pentru că intenția este să lanseze pe piață produse de calitate, nu unele care să le facă rău clientelor sale.
Citește și:
> Doc, în centrul scandalurilor de la Survivor România
> Jador, dezvăluiri emoționante după ce a fost criticat de Faimoși
> Două fete de 15 ani s-au sinucis în Uricani. Motivul din spatele tragediei
Ștefania și echipa ei nu s-au concentrat atât de tare pe ambalaj, ci pe calitatea produselor, ci tocmai de aceea se teme să să lanseze produse pentru hidratare sau regenerare, deoarece este mult mai complicat. Momentan, lansează produse destinate frumuseții pielii, dar și uleiuri de plajă care se vând cel mai bine.
„La mine nu neapărat ambalajul a fost focusul, ci produsul în sine, calitatea lui. De asta momentan mie îmi este destul de frică să mă bag pe produse care fac ceva, adică produse de hidratare pentru față, regenerarea pielii. Acolo îmi este puțin teamă. Cred că mai am nevoie de ceva experiență ca să văd ce și cum. Momentan suntem pe frumusețea pielii cu iluminatorul și uleiurile de plajă care sunt bestseller-urile noastre (...) Este una din dorințele mele cele mai mari. Cred că o să vină momentul ăsta, dar nu în viitorul cel mai apropiat. Cred că în vreo doi ani o să facem treaba asta. Suntem deja în niște discuții, dar acolo este o muncă și mai mare. Am aflat niște lucruri și eram…Doamne…Deci mai durează un pic”, a mai zis ea.
Diana Oprișan
Redactor
Am studiat la Facultatea de Comunicare și Relații Publice – SNSPA. Am o experiență în domeniu de peste patru ani și am lucrat pentru publicații precum ZU TV și Spynews.ro, unde am scris în mare parte parte știri din domenii precum showbiz, social, dar și lifestyle. De asemenea, m-am ocupat și de administrarea paginilor de Facebook ale mai multor branduri.