Continuăm să îți povestim despre alți 5 antreprenori care au participat anul trecut la Factory Bootcamp.
Ca și în prima parte în care v-am povestit despre cei care au venit la prima ediție a acestei tabere de antreprenoriat, și cei cinci participanți despre care îți vom povesti mai jos căutatu la eveniment soluții de finanțare pentru afacerea lor, oportunități de parteneriat și creștere sau să învețe cum să-și prezinte produsul mai bine în piață.
1. Mihaela Patentasu - KMD Travel
Mihaela Patentasu a venit la Factory Bootcamp cu agenția ei de travel, despre care ne spunea atunci că are 10 ani pe piață, dar o simte ca pe o afacere la început de drum.
Citește și:
Afli la Factory Bootcamp cum să faci o strategie de marketing pentru afacerea ta
Problema pe care o simțea ea la firma ei, KMD Travel, era că promovarea fusese doar prin viu grai, cu zero prezență în mediul online. Iar asta nu a fost suficient, deși vorbim de o agenție de turism care creează altfel de circuite în zone încă nebătătorite de majoritatea călătorilor.
KMD Travel, ne spune ea, a fost prima agenție de turism din România care a trimis un grup de turiști români în Arabia Saudita, Indonesia - Festivalul Baliem, Coreea de Nord, Irak, Rusia - Lacul Baikal Irkutsk, China - Manciuria și altele.
Mihaela plănuia un proces de rebranding și pentru asta a venit și la Factory Bootcamp 2023.
2. Ioan -Teofil Sturzoiu - SilverCare
Ioan a venit la Factory Bootcamp ca să prezinte o platformă aparte, una destinată doamnelor și domnilor de vârsta a 3-a.
Silver Care este propunerea lui Ioan de a întări relațiile sociale și calitatea vieții persoanelor în vârstă cu o soluție prin care cei dragi le pot oferi oportunități de conectare în timpul călătoriilor, spectacolelor artistice, asistenței și îngrijirii.
Citește și:
A decedat încă o victimă a tragediei care a avut loc la internatul din Odorheiu Secuiesc
AUR validează candidaturi pentru Consilii Județene
Horoscopul săptămânii 22-28 ianuarie 2024: Află ce îți rezervă astrele!
Aplicația reunește astfel o serie de servicii destinate populației vârstnice, experiențe și oportunități prin care acest public oarecum neglijat poate redescoperi bucuria vieții.
Soluția SilverCare a fost nominalizată și la Social Impact Awards, dar ceea ce căuta Ioan la Factory Bootcamp era de a dezvolta latura antreprenorială a acestui proiect.
3. Anca Amariei - Eka Centrul Stării de Bine
Anca Amariei a venit la Factory Bootcamp la 8 luni după ce-și lansase business-ul și voia să știe cum poate să-și amortizeze investiția cât mai rapid. Anca este una dintre fondatorii Eka, centrul stării de bine, primul hub din România cu servicii integrate de psihoterapie, wellbeing și dezvoltare personală.
Acesta este spațiul care acoperă atât ateliere de yoga, cât și sesiuni de terapie modernă și alternativă.
Citește și:
Interviu cu Arthur Rădulescu, Founder & CEO MerchantPro
Afli la Factory Bootcamp cum să găsești finanțare pentru afacerea ta
Afli la Factory Bootcamp cum să-ți găsești publicul pe 1-2 iulie
După participarea la Factory Bootcamp, Eka a fost una dintre afacerile care a primit finanțare de la Raiffeisen Factory.
4. Mădălina Tatomir - Magnolia Atelier
Mădălina este creatoarea afacerii Magnolia Atelier, atelier de bijuterii pentru mirese, cu o componentă inedită de creație a bijuteriilor de păr pentru ziua nunții.
Mădălina a venit la Factory Bootcamp ca să afle cum poate brand-ul ei să comunice cât mai eficient pe nișa ei de clienți, cum crește vizibilitatea atelierului și cum face un plan de comunicare coerent pentru următorii ani.
5. Alexandra Turcu - NoGluti
Alexandra Turcu are o afacere foarte specifică, un magazin cu produse fără gluten pe care le distribuia în retail. Produsefaragluten.ro este spațiul unde persoanele cu intoleranță la gluten își pot găsi napolitane, biscuiți, cereale sau mix de pâine fără gluten.
Citește și:
De ce să te înscrii în programul care-ți va schimba afacerea?
Gala Wall-Street.ro 2023: Lecțiile învățate de companiile de top și liderii de business ai României
Alexandra a venit la Factory Bootcamp pentru că era într-un impas cu business-ul și căuta o nouă strategie care s-o ajute să-și crească afacerea.
Antreprenoarea avea nevoie de informații despre finanțare, o comunicare fresh și o imagine cât mai clară asupra activității pe care o avea cu afacerea ei.