Va mai lansa eMAG noi magazine în platformă? Află răspunsul lui Tudor Manea, la retailArena 2023

18 oct. 2023, 16:32
Foto: retail.ro
Urmăriți-ne pe: Google news Copy Share

eMAG și-a diversificat recent oferta prin lansarea mai multor magazine de tipul shop-in-shop online în platformă, cum ar fi Drinks & Coffee Shop sau Dermato Shop. Dacă eMAG va mai ”inaugura„ astfel de magazine, dar și cum se pregătește compania pentru Black Friday aflăm de la Tudor Manea, CEO eMAG, invitat la retailArena 2023. Evenimentul, ajuns la cea de-a unsprezecea ediție, va avea loc pe 25 și 26 octombrie 2023, la Crowne Plaza Bucharest Hotel.

Cine este Tudor Manea, CEO Grup eMAG

Tudor Manea, CEO Grup eMAG, este alături de eMAG de peste 18 ani, timp în care a avut o contribuție esențială în evoluția businessului și a echipei.

De la clădirea departamentului de tehnologie, pe care l-a și condus timp de mai mulți ani, Tudor a construit cu ajutorul echipei un ecosistem regional de ecommerce activ în trei țări- România, Ungaria și Bulgaria- care permite astăzi unui număr de peste 54.000 de antreprenori să își extindă business-ul cu ajutorul tehnologiei, iar clienților să economisească timp și bani.

Tudor este absolvent al Facultății de Electronică din cadrul Universității Politehnica București. De asemenea, are un EMBA de la Maastricht School of Management și un executive MBA la Stanford University din Statele Unite.

Tudor Manea vine în prima zi a evenimentului cu cele mai recente informații despre noutățile pe care le pregătește eMAG. Înscrie-te AICI și vino alături de noi la retailArena 2023.

Teme de actualitate din retail și FMCG: ce îi preocupă pe manageri

Specialiști în retail, FMCG, logistică, curierat și e-commerce, precum Altex, Primark, FAN Courier și Sameday sau tbi Bank și Mastercard, vor fi alături de noi în cele două zile ale conferinței pentru a ne expune strategiile pregătite.

Teme precum comportamentul consumatorului ținând cont de evoluția inflației și o potențială criză a alimentelor, cum vor arăta centrele comerciale ale viitorului, având în vedere noile tehnologii folosite, dar și cum se va modifica noțiunea de omnichannel în raport cu implicațiile inteligenței artificiale vor fi analizate de speakerii invitați la eveniment.

Bineînțeles, aceștia se vor opri și asupra tehnicilor și strategiilor de a atrage și de a menține noi consumatori, într-un context volatil pentru industrie.

De asemenea, întrepătrunderea offline-ului cu online-ul rămâne pe ordinea de zi pentru specialiștii care vor urca pe scenă, pe 25 și 26 octombrie, la Crowne Plaza Bucharest.

Nu în ultimul rând, pentru că retailArena 2023 are loc în apropierea celui mai mare eveniment de reduceri din an, vom dezbate cu invitații despre Black Friday și despre ofertele puse la bătaie de retaileri.

Actualizăm lista de speakeri continuu, așa că nu uita să te înscrii AICI pentru a fi la curent cu ultimele informații legate de retailArena și pentru a te alătura specialiștilor și celor peste 300 de invitați din industrie care își dau întâlnire pe 25 și 26 octombrie 2023, la Crowne Plaza Bucharest Hotel.

Lista completă a invitaților confirmați, dar și programul actualizat pot fi accesate AICI.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3, WDP, eMAG, Penny, dar și pe Altex, Offerista, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS și Vodafone ca Silver Partners, sponsor fiind Mavericks.



Citeste si

Horoscop 04 octombrie 2023 04 oct. 2023, 04:00