Nimeni nu își asuma moartea femeii de 66 de ani, care a făcut infarct când a văzut bucata metalică de peste 10 tone cum se prăbușește peste mașina în care se afla. Fiul acesteia este încă în stare de șoc.
„Trebuia să nu meargă cu 90, 80 (n.r. km/h) în momentul în care s-a apropiat de fierul ăla. Trebuia să se oprească. Am văzut moartea cu ochii! Mama a murit pe loc, băiatul e terminat!”, Constantin Florian, victimă accident.
La volan era fiul bărbatului, în vârstă de 18 ani. El a suferit fracturi la ambele picioare și a fost operat de urgență, iar familia ar vrea să îl transfere în București pentru recuperare.
Ancheta scoate la lumină nereguli grave. Șoferul care transporta utilajul ar fi circulat fără autorizație și nu avea voie să treaca pe drumul dintre localitățile Stoenești și Pestra.
Citește și:
Tragedie în SUA: Patron de pizzerie împușcat de angajat
Bilanțul atacului de la o grădiniță din China
Mărturie șocantă în cazul crimei de la Sibiu. Ucigașul Costinel Zuleam: „I-am dat somn”
„Tot ce trece peste patru metri trebuie să aibă autorizaţie de transport. Legislaţia pe care o aplicăm nu este făcută să te încurce, ba din contră. Este făcută să te ajute, să poţi să-ţi faci şi transportul, dar în condiţii de siguranţă şi să nu sufere şi alţi oameni nevinovaţi din cauza faptului că încerci să păcăleşti legea”, Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR.
Patronul firmei la care lucrează conducătorul auto care a provocat accidentul se numește Octavian Vasile și este tatăl primarului din Studina, o localitate aflată în proximitatea locului accidentului.
În ultimii ani, el a câștigat multe contracte cu statul, cel mai mare de 6,5 milioane de lei pentru extinderea sistemului de apă și canalizare într-un sat vecin.
La scurt timp după accident, patronul a dat vina pe drumari care au înălțat șoseaua odată cu asfaltarea.
Citește și:
Scandal uriaș: Mihaiu acuză dispariția misterioasă a 1.800 de buletine!
Rezultatele șocante ale testelor Euro NCAP pentru Dacia Duster
Premierul Danemarcei atacat în plină stradă: Detalii șocante!
„Când a plecat din fermă a măsurat distanţa de la sol la vârful săgeţii cu care s-a lovit grinda şi a avut 4,05. Tot se fac măsurători pentru că se consideră că s-a înălţat asfaltul şi din cauza asta a lovit”, Octavian Vasile, patronul firmei de transport.
Administratorul drumului recunoaște că la mijlocul șoselei grinda e cu 4 centimetri mai jos decât înălțimea trecută pe indicatorul rutier.
„Drumul acum reabilitat e în formă de acoperiş, cu pantă din axul drumului către dreapta şi către stângă pentru scurgerea apelor”, Adrian Motorga, director SDN Slatina.
Dacă poarta de gabarit nu ar fi existat, în Olt ar fi avut loc o tragedie, transmit autoritățile.
„Dacă nu ar fi fost acel limitator de înălţime, practic acel utilaj, acel transport ar fi acroşat podul şi ar fi căzut. Am fi avut o tragedie mult mai mare, mai ales că în momentul respectiv era şi un tren pe pod”, Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR.