În contextul economic actual, companiile din România își concentrează atenția asupra sănătății angajaților, oferind abonamente medicale ca beneficiu extrasalarial. Aceste abonamente nu doar că sprijină prevenția și menținerea unei stări bune de sănătate, dar se dovedesc a fi și un instrument eficient de economisire pentru angajați. Conform rețelei de sănătate REGINA MARIA, un abonat vizitează medicul de aproximativ 7 ori pe an, ceea ce este de trei ori mai mult decât un pacient fără abonament. Andreea Minuță, Director Executiv al Diviziei de abonamente REGINA MARIA, subliniază că un abonament medical, cu un cost mediu de 100 de lei pe lună, poate genera economii anuale de aproximativ 3.500 de lei pentru un angajat, sumă care ar putea fi mult mai mare în funcție de complexitatea abonamentului.
Citește și:
Descoperă cum companiile care pun angajații pe primul loc au succes garantat!
Ligia Deca este acuzată de abuz în serviciu
Epoca bugetarilor care „joacă Solitaire” la birou ar putea apune
Pe lângă beneficiile directe pentru angajați, abonamentele medicale oferă avantaje fiscale și pentru companii. Acestea sunt deductibile și reprezintă o alternativă cost-eficientă la creșterile salariale, având în vedere că nu sunt impozitate ca venit pentru salariat. În prezent, aproape 12.000 de companii aleg să ofere astfel de abonamente de la REGINA MARIA, tendința fiind achiziționarea de pachete tot mai complexe, care includ și servicii de psihoterapie sau stomatologie. Specialiștii anticipează că această tendință se va menține și în anul 2024.