Studiul arată că 62% dintre clienții români vizitează Pepco de cel puțin 2-3 ori pe lună, cel mai mare procent dintre toate țările unde Pepco este prezent. În România, 71% dintre vizitele la Pepco se încheie cu o achiziție, iar 82% dintre cumpărători sunt femei, majoritatea fiind active profesional și având studii medii sau superioare. Venitul mediu pe gospodărie al cumpărătorilor români este de 1.268 euro, mai mic față de media de 1.611 euro din celelalte țări...
Prețurile mici sunt principalul motiv pentru care românii aleg Pepco, urmate de diversitatea produselor și locația convenabilă. Cele mai cumpărate produse includ decorațiuni, articole pentru casă și produse de sezon. Aproape 40% dintre cumpărători admit că situația lor financiară s-a înrăutățit din cauza inflației, apreciind și mai mult accesibilitatea ofertei magazinului...
Citește și:
Etichetă specială pe produsele românești: cine va suporta cheltuielile
Horoscopul dragostei 11-17 septembrie 2023: Află ce îți rezervă astrele!
Horoscopul lunii Martie 2023: Află ce îți rezervă astrele în această lună!