Wizz Air a stricat vacanțele oamenilor, după ce a anulat mai multe zboruri
Atmosfera de pe aeroportul Otopeni a fost, în prima zi de Paște, foarte tensionată. Sute de pasageri ai companiei Wizz Air erau pregătiți de zbor, însă problemele care au început să apară încă de vineri seară au stricat toate planurile acestora. O verificare tehnică neprevăzută la una dintre aeronavele programate să zboare de la București la Bergamo a dat peste cap mai multe curse.
În ultimele trei zile, pasagerii Wizz Air au avut parte de întârzieri și anulări pe bandă rulantă. Sâmbătă, două curse spre Spania, două spre Italia și una spre Marea Britanie au înregistrat întârzieri mari, iar spre seară un zbor care trebuia să decoleze spre Barcelona a fost anular.
„Avionul figura decolat şi când a fost fiica mea la biroul de reclamaţii, după ceva timp i s-a spus: "Păi dar sunteţi în Barcelona? Nouă ne apare aici că aţi aterizat în Barcelona". Dacă eu sunt aici, în faţa dumneavoastră, cum să fiu în Barcelona? Sunt aici, nici n-am plecat”, a declarat Marius Blaga, tatăl unei pasagere, pentru Observator.
Probleme tehnice
Oamenii au sperat până în ultimul moment că vor pleca spre destinația dorită. Cei aproape 200 de pasageri au așteptat o oră și jumătate în aeronavă să decoleze, însă, într-un final, au fost debarcați și spun că au primit informații contradictorii.
Citește și:
Călătorie de coșmar pentru românii care voiau să se întoarcă în țară de la Londra
Andra și Cătălin Măruță, vacanță de Paște departe de casă
Ce religie are Andreea Esca. Știrista de la PRO TV nu e ortodoxă
„Unii ne spuneau că s-au încins motoarele, unii ne spuneau că s-au încins frânele sau că nu mai avem combustibil”, a spus Daria Blaga, pasageră.
„După care fiica mea a intrat în atac de panică. Foarte mulți pasageri de acolo s-au plâns, au zis că vor să coboare”, a continuat Marius Blaga, tatăl unei pasagere.
Ce variante le-a oferit Wizz Air pasagerilor
Compania low cost spune că, în aceste situații, pasagerii pot alege între a-și reprograma zborurile, a primi banii înapoi integral sau 120% sub formă de credit de companie.
În cazul întârzierilor, pasagerii pot primi despăgubiri și de 600 de euro dacă ora plecării este decalată cu mai mult de 3 ore, conform unui regulament european.