Scopul evenimentului este de a facilita discuții constructive și de a consolida legăturile dintre actorii principali ai sectorului de e-commerce din România. Conferința va avea loc la NORD Events Center, situat pe str. George Constantinescu nr. 4B, București, iar persoanele interesate să participe se pot înscrie AICI. Înscrierea este gratuită.
Participanții la eveniment vor asista la o prezentare cu informații extrem de valoroase despre cum a evoluat percepția consumatorilor cu privire la „Magazinul Viitorului” în perioada 2018-2023 și cum văd aceștia experiența de shopping ideală. În cadrul evenimentului vor avea loc și două paneluri de discuții, în care reprezentanții mediului privat vor discuta cu cei ai autorităților statului despre cum promovarea plăților electronice, a inovării și a internaționalizării companiilor românești, cu focus pe cele din sectorul comerțului electronic, pot sprijini dezvoltarea economică a României.
Citește și:
Premierul Ciucă efectuează o vizită oficială în Suedia. Cu cine se va întâlni oficialul din România
Vizita oficială a președintelui Iohannis în Coreea de Sud
Discursul președintelui Klaus Iohannis de Ziua Națională: „2024 va fi hotărâtor”
„Este un moment semnificativ pentru sectorul de e-commerce din România. Suntem la a IV-a ediție a evenimentului dedicat Zilei naționale a comerțului electronic și cea mai mare de până acum, o evoluție firească pentru un sector care a ajuns să reprezinte aproximativ 3,2% din PIB.
Prin organizarea acestui eveniment, dorim să oferim o platformă de dialog între profesioniștii din domeniu și reprezentanții autorităților statului, dar și să aruncăm o privire asupra viitorului magazinelor online”, a declarat Cristi Movilă, președintele ARMO.
Despre ARMO
Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici. ARMO este membră a Ecommerce Europe, singura voce a sectorului de comerț electronic european, ce reprezintă peste 150.000 de companii prin intermediul asociațiilor naționale.