Oana Roman și Ana Morodan, păcălite cu „Brânza Regelui”. Care a fost reacția lui Mircea Badea: „Influencerii lui pește”

09 nov. 2023, 13:12
Sursa foto: YouTube In gura presei cu Mircea Badea
Urmăriți-ne pe: Google news Copy Share

Mircea Badea nu s-a putut abține să nu își dea și el cu părerea despre modul în care mai mulți influenceri din România au fost păcăliți cu „Brânza Regelui”. Ce a avut de zis!

Mircea Badea, după ce Oana Roman și Ana Morodan au fost păcălite cu „Brânza Regelui”

Un creator de conținut de la noi din țară a decis să testeze mai mulți influnceri de la noi din țară, pe care i-a rugat să promoveze „Brânza Regelui Carol al III-lea”, de la Curtea Regală a României, o instituţie inventată chiar de el. Acesta a pus totul la punct și s-a ocupat de fiecare detaliu singur, făcând o poveste, cumpărând cele necesare și livrând chiar el cutiile respective la adresele primite de la aceștia direct pe mail.

Unii au primit pachetele respective, dar au preferat să nu posteze nimic, în timp ce alții au pregătit cu grijă filmări sau simple imagini în care au vorbit despre produsul cu pricina, menționând că este o onorare pentru ei să fie aleși pentru a promova ”Brânza Regelui”, fără să ia în calcul ce îi așteaptă.

Mircea Badea a urmărit și el situația și nu s-a putut abține să nu comenteze pe marginea acestui subiect. Consideră că persoanele care nu fac altceva decât să își transforme conturile de pe rețelele sociale în panouri publicitare nu ar trebui să se bucure de atenția atât de multor oameni. I se pare ireal că un tânăr a reușit să îi facă să pice în plasă în felul acesta, mai ales că sunt urmăriți de mii de oameni care au văzut conținutul respectiv, înainte ca ei să afle că a fost o capcană.

Ana Morodan și Oana Roman se află și ele pe lista celor care au crezut în produsul inventat de tânărul respectiv, iar fanii lor sunt de părere că nu au nicio scuză în acest sens.

„Asta cu influencereala nu numai că este de interes în România, dar e și generatoare de venituri uriașe. Cum să te uiți pe Instagram la influencerii lui pește, de ce să te uiți când ei prestează doar o infinită pauză publicitară.
Este ca și cum te-ai uita la televizor și nu poti vedea o emisiune, o știre, un film, vezi non-stop spoturi publicitare. N-au conținut, în afară de «Aveți un cod de reducere», în sfârșit. Cum a reușit un tânăr să păcălească niște influenceri să promoveze un produs care nu există, mai exact, brânza Regelui Carol al III-lea! Nume din online, Ana Morodan, să fim serioși. Cu toată dragostea, nu e Einstein, dar are sute de mii de fani, mă depășește”, a declarat Mircea Badea, în emisiunea „În gura presei”.


Citeste si