Ce este un parfum semnătură?
Un parfum semnătură este o modalitate de identificare olfactivă, ce îți reprezintă personalitatea și care lasă o impresie de durată asupra celor din jur. Un parfum semnătură poate să devină o extensie a stilului tău, reflectând caracterul pe care îl ai și evocând emoții specifice. Poate să fie un parfum fructat pentru doamne, unul cu note de citrice, unul cu arome de iasomie ori tei ori unul cu tușe orientale, care devine intim asociat cu tine, evocând amintiri și emoții ori de câte ori este detectat.
Care este profilul unui parfum?
Orice parfum este compus din mai multe note aromatice, care se combină pentru a crea un profil unic. Aceste note pot fi clasificate în trei categorii: de vârf, de mijloc (sau de inimă) și de bază.
Notele de vârf sunt impresiile olfactive inițiale ale unui astfel de produs și sunt, de obicei, ușoare și proaspete. Notele de mijloc apar după ce cele de vârf se risipesc și formează miezul parfumului. Notele de bază sunt, după cum arată denumirea, fundația, oferind profunzime și longevitate parfumului.
Citește și:
Afli la Factory Bootcamp cum să găsești finanțare pentru afacerea ta
Afli la Factory Bootcamp cum să-ți găsești publicul pe 1-2 iulie
Afli la Factory Bootcamp cum să faci o strategie de marketing pentru afacerea ta
Deși toate notele unui parfum contribuie la profilul general al acestuia, identificarea aceleia care rezonează cel mai mult cu personalitatea ta poate fi utilă pentru descoperirea produsului perfect. Astfel, unele persoane sunt atrase de aspectele proaspete și revigorante ale notelor de vârf, care pot să includă miresme de citrice, plante și ierburi. Alte persoane ar putea considera că notele de mijloc, de exemplu, cele florale, fructate sau picante, sunt mai captivante. Notele de bază, care pot fi formate din acorduri lemnoase, orientale sau de mosc, îi atrag pe cei care caută profunzime și senzualitate.
Citește continuarea pe Kudika.