Grupul PPC din România a anunțat lansarea noii sale identități de brand și finalizarea achiziției participațiilor deținute de Grupul Enel în România. Noua identitate vizuală a fost dezvăluită în cadrul unei campanii de imagine care subliniază angajamentul companiei pentru sustenabilitate și economia circulară.
Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România, a subliniat importanța energiei electrice în viața de zi cu zi și a promis că noua identitate de brand va onora încrederea clienților. În plus, a fost lansat noul site www.ppcenergy.ro și aplicația myPPC, care oferă clienților funcționalități moderne pentru gestionarea contului și plata facturilor, precum și soluții energetice și servicii cu valoare adăugată.
Schimbarea de identitate vizuală nu va influența serviciile de furnizare ale PPC Energie și PPC Energie Muntenia, tarifele și condițiile contractuale urmând să rămână neschimbate. Magazinele vor continua să funcționeze conform programului obișnuit.
Citește și:
Plafonarea prețurilor energiei și efectele ei
Enel a semnat vânzarea afacerii din România către grecii de la PPC. Când se va finaliza tranzacția
Ce mai e cu vânzarea Enel? Grecii de la PPC, anunț despre angajații și clienții din România
Începând din aprilie 2024, logoul PPC va înlocui treptat logoul Enel pe facturile clienților și în toate punctele de contact. Tranzacția finalizată pe 25 octombrie 2023 marchează prima extindere majoră a PPC pe piața externă și include un portofoliu de proiecte regenerabile, precum și operațiunile de distribuție și furnizare a energiei electrice din România.