Românii, pregătiți pentru reducerile de Black Friday 2023. Când va fi ziua cu cele mai mari oferte

01 nov. 2023, 08:54
Foto: SILVIU MATEI / AGERPRES FOTO
Urmăriți-ne pe: Google news Copy Share

Ne mai despart doar câteva zile de Black Fryday 2023, cea mai așteptată perioadă din an pentru cumpărături. Retailerii ne promit că vor avea reduceri consistente, unele chiar de 80%. Cele mai căutate rămân în continuare telefoanele mobile, frigiderele și mașinile de spălat. 

Black Friday 2023. Când va fi ziua cu cele mai mari reduceri din an

Marile magazine se pregătesc intens pentru a pune în catalog cele mai bune oferte de Black Friday. Liderul pieţei de electro-IT a pregătit reduceri de până la 50% care vor fi structurate în trei etape. Cele mai multe produse sunt chiar mai ieftine decât în 2022, se mândresc reprezentanții companiei.

Începe pe 2 noiembrie, ţine trei săptămâni. Vor fi surprinşi plăcut de la o săptămână la alta cu noi produse, noi stocuri, noi reduceri”, a spus Raul Filip, director achiziții. 
„Avem produse în categorii noi, complementare celor electro-it, jucării, produse pentru copii, aparate de fitness, biciclete, chiar şi produse de pescuit, produse de petshop”, a declarat Monica Ciolănel, director marketplace, pentru Observator.

Cel mai mare retailer din țara noastră organizează Black Friday pe 10 noiembrie. Evenimentul se va desfășura pe durata unei singure zile, cunoscută drept Vinerea Neagră. Între timp, însă, alte magazine au furat deja startul. 

„Estimăm o creştere de 15% faţă de perioada similară a anului trecut. Aşteptăm mult mai multe comenzi”, Ionuț Rădulescu, reprezentant magazin. 

Pot fi și oferte-capcană

Retailerii sunt obligați să afișeze cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, înainte de aplicarea reducerilor de Black Friday. În același timp, și hackerii așteaptă cu mare nerăbdare perioada ofertelor. Dacă reducerile sunt prea mari, pot ascunde o capcană. 

„Există riscul să ajungem pe un site clonat, pe un site de fishing, unde să ne introducem fără să ne dăm seama, datele de card, datele persoanale care să ajungă astfel la mâna atacatorilor”, a explicat Sorin Stănică, IGPR Poliție. 

Așadar, trebuie să fim atenți și să nu uităm faptul că dacă o ofertă arată prea bine ca să fie adevărată, chiar poate să nu fie reală. În 2023, de Black Friday au fost făcute tranzacții în valoare de peste 400 de milioane de euro. Minutul de aur a fost la 7.34 cu aproape 7.200 de tranzacţii, dublu comparativ cu anul 2022. Coşul de cumpărături a fost, în medie, de aproape 600 de lei.



Citeste si