În urma răspândirii unor zvonuri pe TikTok, companiile Lidl și Heidi Chocolate au făcut apel la clienți să nu mai distrugă iepurașii și ouăle de ciocolată de Paște, după ce mai multe clipuri au susținut că aceste produse conțin sume de bani în interior. Mesajele virale pe rețeaua socială au determinat unii clienți să spargă produsele în magazine, în căutarea banilor presupuși.
Lidl România a postat pe Instagram un mesaj clarificator: „Nu mai spargeți iepurașii de ciocolată, căci înăuntru este chiar ciocolata însăși”, împreună cu o fotografie a produselor tematice. Mesajul a fost distribuit la sfârșitul lunii martie, în încercarea de a opri distrugerea inutilă a produselor.
Heidi Chocolate a transmis, de asemenea, un comunicat pe Facebook, în care a subliniat că figurinele de Paște sunt create manual de ciocolatieri și nu conțin altceva decât ciocolată. „Am văzut la rândul nostru clipurile de pe Tik Tok, referitoare la existența banilor în figurine de Paște. Însă vă asigurăm că produsele HEIDI tematice conțin doar meșteșugul ciocolatierilor HEIDI, care decorează aceste produse manual, ou cu ou, iepuraș cu iepuraș”, a declarat compania.
Citește și:
DSU, Lidl România și Fundația pentru SMURD, împreună pentru bine
Retailul domină piața muncii în 2023: Top angajatori și salarii surprinzătoare