Băneasa Shopping City continuă seria lansărilor de produse premium în România și a evenimentelor exclusive
Începând cu luna mai, iubitorii de fashion sunt invitați să își definească stilul cu ajutorul celor peste 50 de branduri premium, prezente exclusiv în Băneasa Shopping City și să se bucure de lansările în premieră din acest sezon de primăvară-vară.
Seria evenimentelor Xclusive by Băneasa Shopping City continuă în perioada mai- iunie a acestui an și vor fi marcate de lansări de branduri exclusive în România.
Aflat deja la a patra ediție, conceptul este deja unul consacrat, prin care centrul comercial își propune să aducă împreună toate exclusivitățile oferite în incinta mall-ului, reunind și punând la dispoziția clienților lansări de branduri în exclusivitate, colecții capsulă în premieră, produse în ediție limitată și experiențe unice de lifestyle de la cele peste 50 de branduri disponibile exclusiv în incinta Băneasa Shopping City.
Astfel, centrul comercial a redeschis seria de evenimente private joi, 11 mai, cu prezentarea a 3 noii colecții de ceasuri și accesorii marca HUBLOT, care, prin noile produse lansate, s-a autodepășit încă o dată, împingând limitele către noi orizonturi.
- HUBLOT SQUARE BANG UNICO: TREI NOI EDIȚII INTRODUSE LA WATCHS & WONDERS
După ce a făcut furori la ediția din 2023 a Watches & Wonders, prin dezvăluirea unui nou design de ceas în formă pătrată, inspirat de iconicul Big Bang, Square Bang Unico, ce se alătură modelelor în formă de cilindru prezentate deja în „The Shaped Collection”, Hublot a prezentat în premieră în România, trei noi ediții în safir și ceramică. Pornind de la designul de baza al modelului și prin utilizarea safirului cu exclusivul Square Bang Unico Sapphire, oferit într-o serie limitată de 250 de piese, brandul a dovedit și expus încă o dată măestria și abilitățile excepționale ale Maison.
Citește și:
> A treia ediție a campaniei ,,Școala fără pauză”
> Băneasa Shopping City, 15 ani de fashion, lifestyle și o comunitate bine definită
> Cea de a treia ediție a campaniei „Școala fără pauză” a dus la bun sfârșit misiunea din acest an
În cadrul evenimentului de lansare, cei prezenți, clienți și colecționari deopotrivă, si-au exprimat atracția și admirația pentru noile modele Hublot lansate, oferind brandului un vot de încredere răsunător.
„Xclusive by Băneasa Shopping City este semnătura noastră specială pentru experiențe premium de shopping, sub care aducem împreună iubitori de fashion, designeri, invitați speciali și branduri unice. Ne bucurăm să continuăm și anul acesta seria de evenimente Xclusive, întărind în felul acesta un pilon important, ce ne sustine poziționarea. Prin, lansările de colecții în premieră, prezentările de colecții-capsulă, oferite de cele peste 50 de branduri premium internaționale prezente doar aici, confirmam faptul că Băneasa Shopping City reprezintă un stil de viață”, a declarat Daniela Matei, Senior Communication Manager Băneasa Shopping City.
Citește și:
> Programul mall-urilor din București de Crăciun 2023 și Revelion 2024
> Programul mall-urilor din România de Paște 2023. Ce centre comerciale vor fi deschise
> Şase membri din fosta conducere a Aeroportului Băneasa au fost achitați definitiv
Cele mai recente creații ale Hublot dezvăluite la Watches and Wonders 2023 și lansare în premieră în România în cadrul evenimentului Xclusive by Băneasa Shopping City, demonstrează aptitudinea mărcii de a combina haute horlogerie cu măiestria materialelor și arta avangardă.
Seria de evenimente “Xclusive by Baneasa Shopping City” a continuat cu experiențe inedite găzduite in luna mai de FREYWILLE și Giorgio Armani Beauty Boutique.
Despre Xclusive by Băneasa Shopping City
Xclusive este universul brandurilor premium și exclusiviste internaționale, cu prezență fizică exclusivă în Băneasa Shopping City sau care oferă aici experiențe unice de shopping offline.
Sub umbrela „Xclusive by Băneasa Shopping City” se regăsesc branduri premium și de renume internațional, printre care Longines, Frey Wille, Michael Kors, Victoria’s Secret, YSL Beauty Boutique, Chopard, Emporio Armani, Giorgio Armani Beauty, Chanel Espace Beaute, , Maison Christian Dior, Breitling, PINKO.
Alexandra Chivu
Redactor-șef
Am absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion și am o experiență în presă de peste 6 ani. Ca jurnalist, am lucrat în publicații precum Ciao.ro, Fanatik.ro și Playtech.ro, la care se adaugă și un internship la DigiFM. De-a lungul carierei jurnalistice, am scris în diferite domenii ca sănătate, politic, sport, horoscop, social, meteo, lifestyle, turism și monden. Pe lângă redactat, m-am ocupat și de paginile de Facebook ale mai multor ONG-uri.