Cum a reușit DY Fashion să investească 60.000 de euro în extinderea offline?

27 iun. 2024, 14:05
Urmăriți-ne pe: Google news Copy Share

DY Fashion a investit 60.000 de euro pentru a deschide primul concept store în ElectroPutere Mall Craiova. Cu așteptări de 4.000 de clienți pe lună și vânzări de 150.000 de lei, brandul românesc mizează pe o creștere a businessului cu 10%. În cei 12 ani de activitate, DY Fashion a expediat peste 1.000.000 de articole și are peste 250.000 de cliente mulțumite...

Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion, subliniază că brandul se poziționează ca o alternativă de calitate la produsele fast-fashion din Asia, oferind soluții sustenabile. În concept store-ul din Craiova, clientele vor găsi o gamă variată de produse, de la rochii de ocazie la accesorii. În primele două săptămâni de la deschidere, clienții beneficiază de o reducere de 15%...

Continuă să citești


Citeste si